Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:andrea16 schreef:Ohja, Vief: je bent er vast niet meer maar voor het geval je het nog leest, zou je even willen kijken naar mijn stijlcijfers van de cross?
Die kun je gewoon bij de uitslagen vinden Andrea!
kimdepim schreef:Ik heb de foto's gemaakt andrea niet viefhaha
idd snel naar het L
ik ga in barchem nog B en daarna in chaam ofzo L
andrea16 schreef:Ohja, Vief: je bent er vast niet meer maar voor het geval je het nog leest, zou je even willen kijken naar mijn stijlcijfers van de cross?

had hij ook wel wat harder kunnen lopen!
en na de cross 54
was tevreden:)

)

Bij het springen had ik een balkje. best jammer, maar ikw as gelukkig niet de enige haha
De cross ging echt super!! was een erg fijne cross om te rijden. voor de verandering liet Ice zich ook eens terug nemen. want dat is vaak ons probleem. Maar vandaag verliep de cross helemaal zonder problemen. Ik moest wel in de stromende regen rijden!! Ik werd uiteindelijk 4e. er werd in het M niet heel erg best gereden...
[quote]marieke ten cate is idd een bokker sjoert
marieke ten cate is idd een bokker sjoert 
in het parcours ging het super tot hindernis 6, drie weigeringen en uitgebeld... geen cross dus
We hebben nog wel even geken, Marieke nog zien finishen en Lielle en Chantal gesproken.

gomir schreef:volgens mij dacht simmie dat ze in een ander topic aan het posten was...

andrea16 schreef:Super Jiska! Stond het springen vandaag ook moeilijk?
Balen MissM... maar je hebt inderdaad een heel winterseizoen om het springen te verbeteren, gaat helemaal goedkomen
Jiska schreef:
ja er werden weer superveel fouten gemaakt in het springen. vooral bij de laatste dubbel (9ab) dat je weer ophoog moest rijden. de a sprong ging er erg vaak af...

andrea16 schreef:Jiska schreef:
ja er werden weer superveel fouten gemaakt in het springen. vooral bij de laatste dubbel (9ab) dat je weer ophoog moest rijden. de a sprong ging er erg vaak af...
Inderdaad, bij mij werd die balk ook even aangeraakt...