Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Natascha dH"]
Gera, ben zo benieuwd naar de foto's van zondag.......??!!
![]()
![]()
[/quote]
Ik kan het begrijpen!Ik kan er alleen eerlijk gezegd en heel jammer genoeg geen tijd voor vinden om ze op internet te plaatsen voordat ik naar het boktkamp ga (en dat is morgen), maar ik zal ze zeker proberen halverwege volgende week online te hebben. Heeeeel even geduld dus nog, het spijt me!!
[quote="Natascha dH schreef:P.s. heb net je foto's van Deurne bekeken: super, fantastische timing en toch een goede positionering, ook al was dat geen makkelijke bak om foto's in te maken denk ik.
calemity_jane schreef:ik kom ook bet binnen vallen heb de blaren op mijn voeten staan maar was erg leuk en heel erg leerzaam.
heb veel leuke mensen ontmoet!
even mijn uitslagen
1ste plaats halter bs
1ste plaats trail bs
1ste plaats pleasure bs
1ste plaats hunter bs [was ik maar in mijn uppie]
2de plaats reining bs
5de plaats bombi trail
5de plaats combi pleasure
dus ALLROUND champion breeding stock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
de rest ook allemaal gefeliciteerd
groetjes Charita
calemity_jane schreef:zal jullie joey zijn grapje even vertellen.
chantal had joey vast en ik ging zijn hoeven zwart maken dat kan ik wel zei ik nog.
ineens had joey last van een vlieg en ik kwam net aan met mijn kwarstje laat ik toch een halve seconden later eruit zien als batman![]()
ik rennen naar de wc gelukkig ging het meteen van mijn gezicht maar mijn arm was het hele weekend zwart
!