Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Speedster schreef:Dan moet de afstand natuurlijk wel kloppen, anders kun je rekenen tot je eens ons weegt. Een halve tot een hele km verschil op een rit van 25 km en je zit er met je gereken behoorlijk naast.
(Zo niet, dan was de foto waarschijnlijk te wazig, maar als je je startnummer doorgeeft kan ik alsnog wel wat doorsturen!) De laatste aantal foto's zijn van zondag, bijna bij de finish, voornamelijk van mij omdat ze mij nog even water kwam aangeven, maar er staan nog wel een paar anderen op! http://www.mijnalbum.nl/Album=RD68MYJ6
Arabesk schreef:Speedster schreef:Dan moet de afstand natuurlijk wel kloppen, anders kun je rekenen tot je eens ons weegt. Een halve tot een hele km verschil op een rit van 25 km en je zit er met je gereken behoorlijk naast.
Dat brengt mij dan op het volgende punt, de idiote grens van 13,0000 km/h. Significante cijfers.... maar eerst even eten.
.
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. Ik vraag me ook altijd af hoe men precies 12,99 km/uur kan rijden en kan winnen.. Is het toeval of doen mensen daar echt hun best voor?
want mijn snelheid was 12,14 dus had nog best even harder gekund