Freggle_Edge schreef:Kiddokids dan weet ik welke haf van jou is en wie er op reed. Leuke haflinger!
Apple, toppie van Mike en paardebeest!
Max heeft ook super gereden, helemaal top!
Mamamier haar hart heeft het weer overleefd.En dochter en pony reden een super L debuut.
Percy is ook blij met paardebeest zijn L debuut. Paard met hartritme-grapje, haha! Op de foto in de waterbak staat je dochter er alleen niet zo heel fraai op met bovenhands zweepgebruik. Misschien tot fijner voor het paard om voor een L cross eerst wat ervaring in het terrein op te doen?
Ik ben benieuwd of er nog meer foto's gaan opduiken, mocht iemand iets weten dan lees ik het graag!
Ja leuk hè.. Voor zijn eerste Keer een springlichaam heeft hij niet echt maar leuk vind hij het wel..
En dochter en pony reden een super L debuut.

voor de L pony's was in mijn ogen best heavy. (lees: deze mama scheet in haar broek toen ze dochterlief over 5 zag komen, wetend dat de smurf nu op weg was naar naar het puntje dat ik niet kon, en zeker niet wilde zien haha) Al met al wel een erg mooie cross en zeker te meten aan andere crossen. Dat vond ik de voorgaande jaren namelijk écht niet.