Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
!
.
. marijkiiii schreef:Ik heb foto's van nr 31, 32, 34/35/36 (ik denk 36, was met roze caphoes en airjacket), 37, 74, 75, 76, 78, 79, 80/82 (lichtblauw shirt, donkerblauwe rijbroek), 81, 83, 92, 94, 95.
Laat maar weten als je een van deze nummers had of iemand kent met een van deze nummers
ja, dan zeg ik geen 6 natuurlijk. Hij heeft er geen voordeel bij gehad, want met springen en crossen ging het niet zo heel best natuurlijk, heeft zich toch iets verkeken op de wendingen daar moet hij echt aan werken. Aan het paard zelf ligt het niet die pakt super aan.
dropje_90 schreef:Zit ik net op de uitslagen te kijken, ben ik gediskwalificeerd![]()
Er staat dat ik een foutief parcours heb gereden bij hindernis tien maar ben het water in gestapt (verplichte doorgang) en heb de hindernis genomen die we moesten nemen dus snap er helemaal niets van.. Kan hier ook geen weigering op hebben aangerekend gekregen heb geen seconde stil gestaan.
Vind het echt niet leuk..![]()
Heb nog wel een filmpje van de hele cross maar dat is wel van ver weg gefilmt.
Al gebeld en gemaild dus ben benieuwd, anders loop ik toch twee winstpunten onterecht mis..
dropje_90 schreef:Zit ik net op de uitslagen te kijken, ben ik gediskwalificeerd![]()
Er staat dat ik een foutief parcours heb gereden bij hindernis tien maar ben het water in gestapt (verplichte doorgang) en heb de hindernis genomen die we moesten nemen dus snap er helemaal niets van.. Kan hier ook geen weigering op hebben aangerekend gekregen heb geen seconde stil gestaan.
Vind het echt niet leuk..![]()
Heb nog wel een filmpje van de hele cross maar dat is wel van ver weg gefilmt.
Al gebeld en gemaild dus ben benieuwd, anders loop ik toch twee winstpunten onterecht mis..
xxPaige schreef:Was jij in het roze? Er was namelijk iemand die na het water wel netjes linksaf sloeg maar niet tussen de vlaggetjes van die hindernis doorsprong maar er 'langs' als het ware. Dus tussen de hindernis van het L en de B.. Vervolgens zijn er meerdere rode stopbordjes omhoog gegaan en geschreeuwd dat ze moest stoppen, maar ze reed gewoon verder.
dropje_90 schreef:xxPaige schreef:Was jij in het roze? Er was namelijk iemand die na het water wel netjes linksaf sloeg maar niet tussen de vlaggetjes van die hindernis doorsprong maar er 'langs' als het ware. Dus tussen de hindernis van het L en de B.. Vervolgens zijn er meerdere rode stopbordjes omhoog gegaan en geschreeuwd dat ze moest stoppen, maar ze reed gewoon verder.
Ja ik was in het roze maar ik ben bij geen enkele hindernis buiten de bordjes langsgegaan..
Ook de greppel heb ik netjes op de correcte manier gesprongen tussen de goede vlaggetjes, heb net nog mn filmpje nog een keer gekeken.
Tijdens mn cross was wel diegene na mij van haar paard gevallen, die kwam aan de andere kant van t draadje voorbij galopperen zonder ruiter..
Ben benieuwd wat dan de reden van uitsluiting is geweest.