[SGW] SGW Hoogenweg 7 juli 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

X_spirit_X

Re: SGW Hoogenweg 7 juli 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:10

Super gave foto's Anke! Ik ga er zeker een aantal nabestellen!
En ik was zeker aan het genieten :D

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:12

Leuk om te horen.
Vind SGW fotograferen toch ook echt wel leuker, en het verkoopt beter.
Zaterdag Mennen gefotografeerd. 11 uur druk geweest alles bij elkaar en 0 foto's verkocht, dan zakt de moed wel in je schoenen haha. En dan was het ook nog niks aan om in die hitte te fotograferen := doe mij maar een dagje sgw :D

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:14

Ik moet nog heel veel oefenen voordat ik zover ben als jou anke. Maar goed dat moet lukken nu zrof nog een keer een goeie lens aanschaffen.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:18

Marjolein: Ik vind dat je al erg goede foto's hebt gemaakt. Ik ben 4 jaar geleden ook begonnen hoor en het is gewoon heel veel doen. En dan nog ben ik nooit tevreden :=
En ja, ik heb ook al flink in de buidel getast voor de camera en de lens :')

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:20

Geweldige foto's Anke! Echt super!
Er werd op fb al gezegd dat het leek alsof in rokje reed. Logo loopt precies als een rokje over mijn benen. hihi

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:23

AnkeVivaldi schreef:
Marjolein: Ik vind dat je al erg goede foto's hebt gemaakt. Ik ben 4 jaar geleden ook begonnen hoor en het is gewoon heel veel doen. En dan nog ben ik nooit tevreden :=
En ja, ik heb ook al flink in de buidel getast voor de camera en de lens :')

Goede lens en zon doen veel maar dankje!

Goede camera hebben we nu gelukkig haha lens mogen we af en toe lenen van mn zwager. En nu kilometers maken merk wel dat ik het springen nog wel iets makkelijker vind en de dressuur heel moeilijk haha.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:40

Tientjeh: Haha ik zag het :') was me zelf niet zo opgevallen maar ziet er wel grappig uit zo. Sexy hoa!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 14:48

Frits heeft op heel veel galop foto's één oor gedraaid, denk dat hij naar het geklik van je camera luisterde Anke! Normaal zijn zijn oren namelijk in de cross altijd strak naar voren :D

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:53

Denk het ook Bianca. Je ziet hem op 1 foto ook even op zij kijken :P
De knipperstoring is bij de cross verholpen. Denk dat ik voorlopig de dressuur maar laat voor wat het is, even gehad met al het computerwerk :o

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:00

Oeps! ik heb 4 strafpunten op h11 in de cross!! :')
Mooie foto's weer Anke, die over h17 is erg goed gelukt! Maar die dressuur foto's :oo Veel te lang en te diep, wist ik wel een beetje maar het is erger dan ik dacht. Je kunt wel zien wel onderdeel we thuis het minste oefenen :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 15:07

MizzMon ik wist helemaal niet dat er ook bokker voor mij reed! Maar je had toch wel nette dressuurpunten?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:12

zag dat mijn clubgenootje jou eraf had gereden MM. Die met het kleine vlotte schimmeltje :)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:18

bvw, ik had idd nette punten, ze doet ook alles netjes op de hulpen en op de leter etc. maar als ik het terug zie is het nog zoveel op de voorhand en valt er winst te behalen op haar houding/gedragenheid.
Het gaat ook niet heel slecht maar het kan altijd beter :P maar ach, ze is ook pas 5 en doet de rest heel goed dus ik heb van de dressuur verbeteren nog niet echt een dagtaak gemaakt :Y)
Edit: ik had jou wel zien rijden op het voorterrein, wist het nog van de foto's die ik in Markelo heb gemaakt, kan niet missen dat paard! Zal de volgende keer even gedag zeggen :o

Ja MM, die met de Wallenberg, gave knol! Die heb ik al eens vaker op springconcours gezien. Hij ging ook wel heul snel en goed door de cross.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:21

Gaaf beestje he! Echt een minie, denk net 1.61 hoog :D Super snel en wil altijd gaan. :j loopt ook M1 dressuur met zn dochter

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:21

Mooie foto's komen er voorbij!!
Beau vertikte het om lief naar Anke te kijken na m'n proefje :+

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:23

Marijke: ken j. ook goed. Echt mooi om hem te zien rijden :D
Mizzmontana: het was inderdaad een brave proef vond het zelf ook wat tam. Maar wel correct maar voor meer punten mag er wel wat meer aan gereden worden :) kan ook aan het weer liggen
Mirthe: ja stoute beau :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:25

Ik heb ook wel een gave foto :+ maar das een dressuur foto omdat ik natuurlijk niet gecrosst heb :+

Afbeelding
Ben er wel blij mee!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:27

MM, ja mijn vriend is er helemaal weg van, als hij straks meer tijd heeft voor een paard dan wil hij ook zo iets, hij is zelf ook niet zo groot.
We kwamen bij het parkeren aan en toen had hij al gezien welk paard het was, haha.
Wauwwie, jij hebt echt een hele mooie dressuur foto!

Anke, dat is het idd, wel correct en braaf maar niet flitsend genoeg.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:27

Vandaag stond ze in de tuin mooi te zijn, dan wel ^) :+

Beau z'n been is gelukkig niet meer dik. Wel kom ik overal kleine schaafwondjes tegen. Ben blij dat Beau er zo goed vanaf is gekomen! Ik heb spierpijn, heel verschrikkelijk in m'n rug, en nog wat in m'n nek. Ik had m'n airjacket niet vast gedaan... Sukkel! Vergeten. Doe dat normaal in het starthok in de laatste paar seconden, maar Beau wilde 10 seconden voor de start het starthok niet meer in, toen ik hem erin had mocht ik ook al starten dus ben het zo vergeten. Anders was hij ook pas afgegaan als we al op de grond lagen omdat we samen vielen, maar dan had het wellicht nog iets effect gehad. Mooi dom..

Mooooi Marijk!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:31

wij zeggen altijd jo.nny met zn ponny :+ hahahaha hele leuke combinatie idd!

@ Mistid pffff oliebol zeg! En extra balen dat je je aj niet had vastgemaakt! Dat zit in mijn lijstje wat ik onderweg naar het starthok standaard opdreun en wat Geert dan nakijkt ; aangesingeld? , stiften allemaal nog in? Peesbeschermers goed vast? AJ vast? Sporen omhoog! GAS! :D

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:33

Gave foto! Mooi jasje ook zeg!

Mistid hopelijk zijn jullie samen snel weer op de been.

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:34

muts_marijke schreef:
wij zeggen altijd jo.nny met zn ponny :+ hahahaha hele leuke combinatie idd!

@ Mistid pffff oliebol zeg! En extra balen dat je je aj niet had vastgemaakt! Dat zit in mijn lijstje wat ik onderweg naar het starthok standaard opdreun en wat Geert dan nakijkt ; aangesingeld? , stiften allemaal nog in? Peesbeschermers goed vast? AJ vast? Sporen omhoog! GAS! :D

En zo hoort het.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:37

P01 schreef:
Loetie84 schreef:
@Sue, ik had van dat 'ene' ;) nog wel even wat gezegd, maar daar konden ze niks mee. Komt goed bij de KNHS...

Heb ik iets gemist?

Vast, maar dat ga ik hier niet delen. Ben niet voor niets zo vaag... gaat iig niet over de wedstrijd zelf, wees gerust.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 15:39

Mirthe het scheelt in elk geval een patroon!
MM super mooie foto! Je bent gewoon een dressuurmuts :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:42

MM, zo doe ik het meestal ook als 2 nummers voor mij gestart zijn, goed aangesingeld, beenbeschermers nog goed. Proppen controleer ik al voor de veterinair. Beau is altijd braaf in het starthok dus 10 sec van te voren erin, aj vast, bij aftellen bij de 4 horloge aan en bij GO gaan :D . Horloge had ik al niet om en Beau wilde het starthok niet in.
Weer een leermoment in ieder geval!

Loetie, was jij degene die erbij stond toen ik met Sue praatte bij de inspringbak? Dan heb ik nu ook een gezicht bij jou :D

BVW, 25 euro voor een patroon lig ik niet wakker van. Het is iig een goede zaak van de KNHS dat een aj alleen is toegestaan mits er een bp onder wordt gedragen.