Daar kun je ook niet altijd wat aan doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar kun je ook niet altijd wat aan doen
muts_marijke schreef:en ik weet van Missbay dat zij zelf 2 weigeringen had bij de cross, maar de jury heeft er 3 geteld maar dat toen niet verteld. Dus vandaar dat zij na 3 weigeringen door is gereden naar de laatste sprongDaar kun je ook niet altijd wat aan doen
muts_marijke schreef:en ik weet van Missbay dat zij zelf 2 weigeringen had bij de cross, maar de jury heeft er 3 geteld maar dat toen niet verteld. Dus vandaar dat zij na 3 weigeringen door is gereden naar de laatste sprongDaar kun je ook niet altijd wat aan doen
Roxxiejj schreef:Nou sorry, dat wist ik dan net weer niet, verder ken ik ook het grootste van de reglementen uit mijn hoofd.
Was nog een bokker die last had van een achter haar die rond ging in een moordend tempo, zij liet haar uiteindelijk voor waarna diegene doodleuk stapvoets gaat rijden. Zij viel er later door haar toen voorganger af, doordat ze het hele ritme kwijt was..
Franciska15 schreef:_Daphne schreef:Lees nog een aantal goede resultaten van bokkers! Gefeliciteerd met jullie prijzen!
Percyleen; gaaf filmpje zeg!
MizzMontanta: ik vind het er inderdaad heel simpel uit zien bij jou!
Franciska15: Dan heb ik nog met jou gepraat na de finish haha! Ik was nummer 3! Mijn moeder was echt helemaal gek van je setje, die vindt ze echt gaaf!
Haha wat leuk! Jij had dan die schimmel toch? Mooie foutloze cross als ik het goed heb! Ja ik ben ook weg van mn setje! haha vind het zelf ook helemaal te gek!
Haha snap ik, hij is echt erg gaaf! Vooral op zo'n mooi zwart paard, staat echt stoer! mistid schreef:Ik keek vandaag nog in het reglement en zag daar de maximale hoogtes van het springparcours staan. Voor het L paarden mag het maximaal 95cm staan en voor de B paarden tussen de 80 en de 90cm. Nou ging het springen wel goed, maar reglementair gezien stond het springparcours dus echt wel te dik.

Horsemaniac schreef:Ik heb natuurlijk geen vergelijking materiaal maar ik vond de cross juist wel prettig qau route...Ik vond het een rustige start zonder lawaai en gedoe om ons heen! blijft de hartslag mooi laag bij de start en verbruiken we niet onnodig veel energie... ik heb helaas nog geen foto's van nr 73 op zaterdag voorbij zien komen... hopelijk heeft iemand nog een verdwaalde blauwe smurf met een vosje op de foto
ik heb nog een filmpje gemaakt! veel kijk plezier! wat een mooi weer was het trouwens he! TOP!
http://www.youtube.com/watch?v=oBHNUl9i ... 2jutGdpf-y
.
MizzMontana schreef:Roxxiejj schreef:Nou sorry, dat wist ik dan net weer niet, verder ken ik ook het grootste van de reglementen uit mijn hoofd.
Was nog een bokker die last had van een achter haar die rond ging in een moordend tempo, zij liet haar uiteindelijk voor waarna diegene doodleuk stapvoets gaat rijden. Zij viel er later door haar toen voorganger af, doordat ze het hele ritme kwijt was..
Dat is ook niet leuk nee.. ik zag zondag in de M nog iemand die gestopt werd op h 3 vanwege uitsluiting van de voorganger. Daar kwam de volgende ruiter ook wel heel snel achter aan! Jij zat toch bij die hindernis, hebben ze de volgende zo snel weer laten starten of heb ik iets anders gemist?