Endurance Ommen 28 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:21

Thanks!
Dat is een foto zonder copyright, voor de duidelijkheid :)

Voor bestanden voor social media etc. zul je even moeten printscreenen of mij moeten pb-en voor een webversie.

Corelli

Re: Endurance Ommen 28 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:26

Oh ik mag de versie met copyright gewoon zo gebruiken? :) Dat is wel heel super van je! Ga ik dat doen :j

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:28

Ja hoor, geen probleem. :) Anders wordt het wel een duur geintje haha.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:35

Ja, precies! Ik heb er 3 geprintscreend en op Facebook gezet, met eervolle vermelding :D Super bedankt
Als ik mijn fotomuur meer klaar heb, meld ik me voor een afdruk :j

chipie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:36

ik heb net de webversie zonder copyright besteld, heel fijn, enige nadeel is dat ik nu pas zie dat mijn rijgenootje niet zo leuk op de foto stond als ik dacht op de kleine versie met copyright...ze zijn niet zo goed zichtbaar...

ik vind op zich 5 euro best oke, zal geen vetpot zijn en ik ben blij met een actiefoto!
Laatst bijgewerkt door chipie17 op 01-05-13 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:37

Super! :D Dankjewel!
En ik hoor het vanzelf wel haha.

@chipie17, ik kan ze helaas niet groter laten zien. Dit is al de grootste versie die er via de site kan worden weergegeven.. Vervelend!
Als je me even mailt/pb't met de details komen we er vast wel uit.. :)

chipie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:39

Citaat:
@chipie17, ik kan ze helaas niet groter laten zien. Dit is al de grootste versie die er via de site kan worden weergegeven

ow, oke! Geen drama hoor ;-)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:41

Oké super :)
Ach ik doe dit soort evenementen voor de lol naast particuliere opdrachten, ik vind het leuk om te doen en ik maak er ook andere mensen blij mee. Het is inderdaad geen vetpot, maar het was hartstikke gezellig!
Dus voor mij was het zeker voor herhaling vatbaar :D

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 18:17

Alle foto's staan er op! :)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:51

Die jongen met dat leuke autootje is mijn zoon Mark. :o Hij heeft niks met paarden, maar wel met fotografie. Hij reageerde direct heel spontaan toen hij hoorde dar er geen fotograaf zou zijn. Hij was er s morgens voor dag en dauw. En heeft ook de prijsuitreiking af gewacht. Hij heeft weer een heel gezellige dag gehad. En een hele hoop foto' s gemaakt. Dochter Josien was mee als groom en heeft onderweg foto' s gemaakt. Die staan ook op de site bij Mark. Dochter Anouk reed in de klasse 2 en behaalde een mooie derde plaats samen met haar arabier Rakesh. Ben trots op mijn kinderen die ieder op zijn eigen manier hun aandeel heeft geleverd aan deze dag. Het was een fijne wedstrijd, alles weer prima geregeld. Duidelijke groomroute , mooi en duidelijk info boekje. Gezellige sfeer. Wij kijken in ieder geval terug op een zeer geslaagde dag.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:20

Leuke foto's! :D Veel foto's van mezelf tegenkomen!

Ik heb totaal nog niet zoveel verstand van endurance en de puntentelling enzo.. Maar ik heb zojuist de regelementen doorgelezen omdat er volgensmij niet zoveel van klopt.
Mijn pony had steeds een goede hartslag, heb 11,3 km/uur gereden in de KK en meteen aangeboden op de finish. Ik zou dus, heb ik het idee, 18 punten moeten hebben. Heb er nu 10.. Daarnaast staat erbij dat het twee winstpunten waard zou zijn.. Waarom geen 3?

Ik ben 4e in de KK, maar de eerste heeft én een hogere hartslag, én later aangeboden én langzamer gereden. Ik snap er niets van.
Ik wil niet mierenneuken hoor, en het maakt ook verder niet veel uit, maar ik zou het wel graag iig zelf begrijpen :+

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:25

Misty12, heb op de site van je zoon in ieder geval een hele leuke foto gezien van vooral mijn paard. Ik sta eigenlijk op geen van de foto's die ik tot nu toe heb gezien leuk, maar dat ik niet fotogeniek ben is algemeen bekend. :P

Muurp, ik plaats ook even een foto op facebook, met uiteraard een vermelding :)

En ik ben ook wel benieuwd naar die uitleg over de punten. Ik kreeg met de voorkeuring een B, maar is het ook nog mogelijk om andere letters te krijgen? :+

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:29

A, B, C heb je volgensmij. Waarbij A is goed, B is matig en C is slecht. En alleen met C wordt je volgensmij(?) afgekeurd.

Mieke_Xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:29

_suus19_ schreef:

Ik heb totaal nog niet zoveel verstand van endurance en de puntentelling enzo.. Maar ik heb zojuist de regelementen doorgelezen omdat er volgensmij niet zoveel van klopt.
Mijn pony had steeds een goede hartslag, heb 11,3 km/uur gereden in de KK en meteen aangeboden op de finish. Ik zou dus, heb ik het idee, 18 punten moeten hebben. Heb er nu 10.. Daarnaast staat erbij dat het twee winstpunten waard zou zijn.. Waarom geen 3?

Ik ben 4e in de KK, maar de eerste heeft én een hogere hartslag, én later aangeboden én langzamer gereden. Ik snap er niets van.
Ik wil niet mierenneuken hoor, en het maakt ook verder niet veel uit, maar ik zou het wel graag iig zelf begrijpen :+

Dat zat ik me ook al af te vragen;) maar ik ben zelf de eerste, dus ga er ook niet over zeuren, ook al maakt het idd niks uit ;)

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:45

_suus19_ schreef:

In principe wordt er geen klassement opgemaakt in de KK, tenminste volgens het reglement. Dus misschien dat het daar aan zou kunnen liggen.
En wat jij zegt klopt.. je zou eigenlijk 18 punten moeten hebben.. Dus ik begrijp het ook niet helemaal..
Misschien dat Kristel(Beer) van de organisatie hier wel een antwoord op heeft?

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 22:51

Haha, ik ken de regels niet goed genoeg..ik ben meer van de opdrachten uitvoeren die ik krijg..ik rijd zelf klasse II en zorg dat ik binnen de tijd blijf en dat de hartslag onder de 60 is..daar houdt mijn competitieve kant mee op. :') :+

Ik denk dat je even naar de KNHS moet mailen voor de puntentelling. Wij hebben op die dag altijd iemand van de KNHS met haar computer die de puntentelling/verwerking/uitslagen doet. Zij kan je vast ook uitleggen hoe er geteld wordt. Ik ga er wel vanuit dat de telling klopt, op het enduraceforum lees ik tenminste nooit iets over uitslagen die niet correct zijn.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 06:09

_suus19_ schreef:
A, B, C heb je volgensmij. Waarbij A is goed, B is matig en C is slecht. En alleen met C wordt je volgensmij(?) afgekeurd.

Klopt :j

Mieke Xena: van harte gefeliciteerd!!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 06:29

_suus19_ schreef:

A is gewoon goed.
B zien ze iets maar is klein dus niet kreupel maar misschien beetje stijf van trailer rit.
kan ook weer gewoon een A worden.
C is gewoon afgekeurd kreupel dus.
Als een DA een C geeft kun je er rustig van op aan dat hij dan niet goed loopt.
Ze kijken dan dus ook altijd met zijn 2en.
En als je zelf niks ziet is vaak omdat je er naast loopt en er niet achter staat.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 06:59

Ik kan dat punteneuvel wel uitleggen: het is een bug in het programma.

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 07:13

ah dat verklaard het! ik kon het ook al niet begrijpen bij de KK klasse.
Nu maakt het bij KK niet zo veel uit, maar voor ruiters die wel voor de (winst)punten rijden is het soms niet zo verkeerd om te wachten tot de prijsuitreiking :) Dan kun je onjuistheden nog opmerken en recht laten zetten.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 07:18

Oké vandaar :) ik snapte al niets meer van de hele puntentelling!
Kunnen fouten alleen tijdens de prijs uitrijking gecorrigeerd worden? Kan dat niet met terugwerkende kracht? Lijkt me best leuk hoor zo,n prijsuitreiking, maar om nou 6 uur te gaan wachten..

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 10:52

_suus19_ schreef:
Oké vandaar :) ik snapte al niets meer van de hele puntentelling!
Kunnen fouten alleen tijdens de prijs uitrijking gecorrigeerd worden? Kan dat niet met terugwerkende kracht? Lijkt me best leuk hoor zo,n prijsuitreiking, maar om nou 6 uur te gaan wachten..

Tot een halfuur na de bekendmaking van de uitslagen kun je bezwaar maken.
Daarna niet meer en als er dan wat fout is heb je pech.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:12

Oké :) bedankt voor je antwoord! Toch maar wachten dan voortaan :)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 11:22

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:40

Mooi filmpje! Geeft een leuke indruk :)