[SGW] voorbespreking sgw renswoude 27 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mireilledons

Re: voorbespreking sgw renswoude 27 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 05:43

Wow heerlijke cross, zo vanaf de foto's te zien. Ik ga nu naar stal. Veel plezier allemaal en Sannn nog bedankt voor je toelichting. Ga ik met een geruster gevoel op pad.

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 06:43

Leuk om de hindernissen al te hebben gezien! Ben benieuwd vandaag! Als je een oranje combinatie ziet, dat zijn wij zeer waarschijnlijk haha ;-) Heel veel succes iedereen vandaag!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 07:12

Succes en veel plezier allemaal!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 07:17

Tjonge het ziet er echt mooi uit!! Ben benieuwd tot welke hindernis we komen :+
Ik kan alleen nergens mijn rugnummerhouder vinden :S
Heb er zin in :) Succes iedereen!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:03

Mijn doel is wel rondkomen eigenlijk, liever foutloos maar geen idee of dat gaat lukken. In ieder geval gewoon lekker rijden, foto's zien er leuk uit!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 12:02

Zou iemand mijn stijlcoupons willen meenemen en me even een berichtje sturen wat erop staat? Ik was nummer 37. Vast heel erg bedankt!

zwartpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:17

Is er iemand die weet tot hoe laat er wordt gestart?
Ik kan de startlijst niet openen en wil graag weten of het nog de moeite is om te gaan kijken.

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:37

Tot half 5!

zwartpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:39

Bedankt!

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:41

joehoe! :D
ik vond 'm wel pittiger dan Potdijk, maar heb me erg vermaakt. viel me wel op dat best wat combinaties in het springparcours zijn gestrand door fout parcours of drie weigeringen. B. en ik hadden in het springparcours een balkje. cross was even wennen, we gingen best wel slingerend en hebben wel eens netter gereden. gelukkig liet B. zich goed rijden en ondanks enige angst bij de spoorbomen (B. dan) en trakhener (ik keek stiekem toch in dat gat, dus hij ook...) hadden we alleen een weigering op de koe-hindernis. zelfs het water lukte in een keer (let niet op mijn euforische uitroep hier: ).
ik denk wel dat ik enorm veel tijdfouten heb, maar had een 6 en 6,5 voor stijl (zoals ik al schreef: het was niet ons netste rondje). we hebben dus onze eerste winstpunt in het B-SGW! zo trots op de topper!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:43

hahahahahaha geweldig filmpje Missbay :D :D GOED GEDAAN!!!!!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:58

toppie MB! motje ik zal voor je kijken of ze er nog zijn straks en kan wel foto ervan doorsturen als je wil. Ik blijf zelf alleen niet tot het einde van groep 2. Cross ging super. Gewoon weer foutloos en liet zich echt zo fijn rijden. Springen alleen 2 balkjes helaas. Maar is totaal niet erg, ook daar was hij fijn te rijden. Vlak voor het crossen ging hij ook nog even een mega plas doen dus dat kan best zijn dat dat in de weg heeft gezeten.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:21

O heel graag suikermeisje! Ik zat in de eerste groep en rond 14:00 zou de prijsuitreiking zijn maar ik reed toch HC dus ging liever naar huis om m'n paard lekker in de wei te zetten. :-) Maar die beoordeling is toch gemaakt dus kan er altijd wat van opsteken. Vast bedankt!

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:24

dank MM, ik was zelf inderdaad heel blij! hier kan ik weer een week op teren :D
ha Motje, ik had bij het secretariaat gevraagd of ik de papiertjes alvast mocht. heel aardig waren ze daar! stonden bij mij alleen cijfers op, geen commentaar.
SM: fijn dat het bij jou zo lekker ging!

hier nog fotootje van B. en mij:
Afbeelding

P.S. Niet slecht, als je bedenkt dat B. eigenlijk voorbestemd was om een manegepaard te worden... Hij bleek alleen nog niet zadelmak, maar mijn moeder - die daar als pensionklant stond - vond hem leuk en heeft 'm toen als 3-jarige gekocht.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:51

Haha lekker MB!!

wij wachten toch even. Heb je al een PB gestuurd Motje11! Netjes gedaan hoor.

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:41

Ik heb ook fijn gereden! Foutloos gesprongen en foutloos gecrosst, ongeveer 30 sec te langzaam ( dat is voor mij een snelheidsrecord, meestal ben ik veel langzamer!). Bij de keuring ook alles prima, hartslag voor cross 56, na cross 64. Alleen bleek dat er iets fout was gegaan bij het registreren bij de DA, dus ben ik op de uitslagenlijst uitgesloten wegens niet keuren na de cross..... (terwijl ik dat wel gewoon < 10 min gedaan heb) Baal wel een beetje, want had anders misschien wel prijs gehad, maar ach ik heb fijn gereden! Gelukkig kunnen ze het nog aanpassen op de lijst die naar de KNHS gaat, dus mijn 2 winstpuntjes worden wel geregistreerd!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:55

suikermeisje schreef:
wij wachten toch even. Heb je al een PB gestuurd Motje11! Netjes gedaan hoor.
Hartstikke bedankt!!! +:)+

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:24

bizar verhaal annika! gelukkig heb je het nog aan kunnen passen! ik heb zelf niet gewacht op de uitslagenlijsten, so keeping my finger's crossed. weet dat ik erop moet wachten, maar moest echt naar huis...

P.S. Overigens was het wel een beetje een chaos bij de dierenartsen, ze tekenden vrij weinig af, en dan renden ze toch weer achter iemand aan om startnummer te kunnen lezen.

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:36

Wat balen zeg Annika!

En super resultaat MissBay. Het viel mij inderdaad ook al op dat er heel veel fouten waren in het springparcours.

Zelf heb ik ook erg fijn gereden.
Foutloos gesprongen. En in de cross 1 weigering.
Nog wel op 1 van de makkelijkste sprongen, namelijk nr. 11
Ik maakte even een flinke ophouding omdat Ziezo nogal hard door de bocht vloog en ik geen zin had om overkop de kuil in te gaan.
Maar toen helaas een stop, had na de ophouding iets beter m'n been eraan moeten houden.
Wel super tevreden, want paard pakte echt fijn aan. Ging ook zo in galop de waterbak in :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:40

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:40

Loesvan: waren best veel weigeringen op 11 hoor, dus je bent niet de enige!

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:44

Ah gelukkig haha. Ach heb ik ook weer mooi geleerd voor de volgende keer.

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:51

Hoi ik heb van de eerste groep (nr 2 t/m 106) BIJNA van iedereen foto's kunnen maken. Stuur mij maar een PB als je interesse hebt (naam, nummer, eventueel kleur paard en kleur outfit). Ik ben een amateur fotograaf en werk met een oude canon van 7 jaar oud :') , dus niet alle foto's zijn super gelukt. Aan foto's bewerken doe ik niet aan, want daar ben ik nog bar slecht in :+