KWB 1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sanco

Re: KWB 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:13

Oke ik zet wel een link neer :) heb lang niet iedereen op de foto hoor, we waren er maar anderhalf uur ofzo, daarna compleet verkleumd en niet meer in staat op knopjes te drukken :P maar ik zal kijken wat ik kan doen!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:16

Duimen draaien hier ;)

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:18

Oooooh hopelijk van ons clubje ook foto's! :D

102, 103 en 104 :j

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:22

hoi allemaal,
vandaag ook mijn 1e officiele wedstrijd gereden (nr 323) en 18e geworden in de K1.
snelheid viel wat tegen, 11.66 km/u maar dat kwam omdat ik 34 km heb gereden :+
ik zat zo leuk naar de fotograaf met de rode jas te lachen dat ik de afslag naar rechts had gemist en verkeerd reed.
paard met vlag en wimpel geslaagd en gelukkig ook goed warm weten te houden.

op naar leersum! *\%/* heb er nu al zin in.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 21:37

Waha wij reden daar ook rechtdoor maar gelukkig op tijd door dat we de afslag miste.
Grappig ook dat degene achter ons gewoon achter ons verkeerd 'aanhobbelde' :D

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:44

die fotograven ook niet effe roepen hè >;)
goede leerschool, handen aan t stuur en ogen in de bosjes :D
na ons nog 2 schimpies die verkeerd reden.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:15

Ja... dat waren wij dus... helaas nogal leek in de endurance sport dus het niet roepen was niet express... we dachten dat het wel zo hoorde dat jullie rechtdoor reden (geen idee dat jullie de rode lintjes aan het volgen waren) maar pas later viel het kwartje omdat er een paar ruiters terugkwamen en (boos ook nog) tegen ons riepen dat we afleden... wisten wij veel! foutje bedankt... maar daarna zijn we wel meteen verkast naar het veldje een stukje verderop... sorry dan dat jullie net degenen waren die dan net op dat moment langskwamen... want ik denk dat we daar in totaal maar een kwartiertje hebben gezeten... lekker snugger weer, maar wel een les voor de volgende keer, zowel voor jullie als voor ons.

(en we dachten nog wel, we gaan ná het paaltje zitten zodat het niet gebeurt dat we ervoor staan en het daardoor niet opvalt...)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:21

Haha, nou iedereen is zelf verantwoordelijk voor het rijden hoor. Het was goed aangegeven.
Dan heb je ons volgens mij ook nog op de foto gezet. Nrs 207 en 208 :)

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:23

haha, Sanco, dit is geen TREC.
Daar mag je idd niet helpen.
Bij de endurance wel hihi

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:26

Nou, dat blijkt maar weer... voel me er best banketstaaf over hoor, je denkt leuk foto's te maken enzo, blijk je een storende factor te zijn :P maarja, kan helaas toch de tijd niet terugdraaien dus zal voor de volgende keer beter opletten én roepen :)

Hier alvast wat foto's
http://s1266.photobucket.com/user/sanfo ... 2749122615

Er komen er nog meer bij maar ik weet nog niet precies wanneer, in de loop der dagen denk ik :)

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:35

Super Sanco, wat een gave foto van Breez en mij (317). Thanx _/-\o_

geen gezicht die muts onder de hem, maar had geen koude oren :Y)

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:47

Sanco schreef:
Ja... dat waren wij dus... helaas nogal leek in de endurance sport dus het niet roepen was niet express... we dachten dat het wel zo hoorde dat jullie rechtdoor reden (geen idee dat jullie de rode lintjes aan het volgen waren) maar pas later viel het kwartje omdat er een paar ruiters terugkwamen en (boos ook nog) tegen ons riepen dat we afleden... wisten wij veel! foutje bedankt... maar daarna zijn we wel meteen verkast naar het veldje een stukje verderop... sorry dan dat jullie net degenen waren die dan net op dat moment langskwamen... want ik denk dat we daar in totaal maar een kwartiertje hebben gezeten... lekker snugger weer, maar wel een les voor de volgende keer, zowel voor jullie als voor ons.

(en we dachten nog wel, we gaan ná het paaltje zitten zodat het niet gebeurt dat we ervoor staan en het daardoor niet opvalt...)

:') dat was ik 323, maar niet boos hoor.
ik zat echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg op de camera te letten want ik dacht (ook "leek") toch leuk als er van je eerste officiele wedstrijd nog een leuke foto valt te achterhalen :D
wel fijn dat we zo "zelfverzekerd" over kwamen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 08:11

Sanco, rond welke tijd heb je gefotografeerd? :) Dan kan ik vast inschatten of je een foto van mij zou kunnen hebben gemaakt :D

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 09:37

Ik heb ook lekker gereden gister, al vond die van mij de mensen langs de kant weer eens heel spannend.
Je weet tenslotte nooit of er iemand bijt of zo. Heb meerdere mensen met camera's gezien dus hoop op leuke foto's voor iedereen. O ja en ook andere ruiters gewezen op dat ze de verkeerde kant op gingen.

Albaton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:05

Petje af voor alle ruiters gister +:)+ , het was best wel frisjes! Ik heb tussen 10.45 en 15 uur foto's gemaakt in de buurt van de zandvlakte Dikke Bart. (Zwarte jas, lichtblauwe skibroek en paars/roze muts). Vanavond staan de foto's online op mijn site http://www.fien-fotografie.nl

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:15

Het was gister mijn eerste keer en helaas ging het niet helemaal vlekkeloos, eerst wild ehij thuis al niet op de trailer, na 40 min toch gelukt, daar aangekomen was meneer ontzettend druk, eerste 10 kilometer gingen lekker maar door de heuveltjes en het frisse weer was hij erg fris en enthousiast waardoor ik ook nog gevallen ben. Gelukkig wel uitgereden en ook prima waardes gehaald dus volgende keer hopelijk beter! Ben wel erg benieuwd naar de foto's, petje af voor de vrijwilligers, vets en fotografen gisteren! Ik heb het geen moment koud gehad maar voor hun was het vast om te bibberen!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:34

sandyjorgen schreef:
hoi allemaal,
vandaag ook mijn 1e officiele wedstrijd gereden (nr 323) en 18e geworden in de K1.
snelheid viel wat tegen, 11.66 km/u maar dat kwam omdat ik 34 km heb gereden :+
ik zat zo leuk naar de fotograaf met de rode jas te lachen dat ik de afslag naar rechts had gemist en verkeerd reed.
paard met vlag en wimpel geslaagd en gelukkig ook goed warm weten te houden.

Of misschien teveel gekletst? :P
Ik vond het iig super gezellig om samen te rijden en paardjes liepen ook mooi gelijk!

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:00

:D met jou
ze deden het idd erg leuk samen!

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:01

Reusje0504 schreef:
Het was gister mijn eerste keer en helaas ging het niet helemaal vlekkeloos, eerst wild ehij thuis al niet op de trailer, na 40 min toch gelukt, daar aangekomen was meneer ontzettend druk, eerste 10 kilometer gingen lekker maar door de heuveltjes en het frisse weer was hij erg fris en enthousiast waardoor ik ook nog gevallen ben. Gelukkig wel uitgereden en ook prima waardes gehaald dus volgende keer hopelijk beter! Ben wel erg benieuwd naar de foto's, petje af voor de vrijwilligers, vets en fotografen gisteren! Ik heb het geen moment koud gehad maar voor hun was het vast om te bibberen!

_/-\o_ gelukkig je paard niet kwijt geraakt onderweg.

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:33

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:15

15de van de 39 geworden in klasse 1
Was onze eerste officiële wedstrijd
Mooie snelheid van 11.92 helaas net geen 12 maarja volgende keer beter!
Ik was trouwens het meisje compleet in roze met de witte pony :')

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:20

Sanco schreef:
Nou, dat blijkt maar weer... voel me er best banketstaaf over hoor, je denkt leuk foto's te maken enzo, blijk je een storende factor te zijn :P maarja, kan helaas toch de tijd niet terugdraaien dus zal voor de volgende keer beter opletten én roepen :)

Hier alvast wat foto's
http://s1266.photobucket.com/user/sanfo ... 2749122615

Er komen er nog meer bij maar ik weet nog niet precies wanneer, in de loop der dagen denk ik :)

Ruiter moet gewoon zelf opletten, is niet jouw verantwoordelijkheid ;)
Super gave foto van Tara op mijn knappe AF Mask (de 1e foto, met geel hoofdstel) en de foto daarna met mijn super shet Dinky Toy.
Hoop dat je nog meer mooie foto's hebt en ook van mij, nr 415
Hoe kun je ze bestellen?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:27

Super Shet DT loopt alleen niet op het ruiterpad ~~}>

heidi73

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:21

Sanfo, bedankt voor het maken van foto's. Ik sta er tussen, nr 612, en ben er erg blij mee!

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:53

daiswees schreef:
15de van de 39 geworden in klasse 1
Was onze eerste officiële wedstrijd
Mooie snelheid van 11.92 helaas net geen 12 maarja volgende keer beter!
Ik was trouwens het meisje compleet in roze met de witte pony :')

Met dat super flashy hoofdstel? :#