TREC Soeren, wie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Re: TREC Soeren, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:35

ik denk het wel :j haak maar aan :)

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:49

Hihi Wendy een hele fanclub....leuk.. :)

Meganyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:00

Wij verzamelen ook altijd op zaterdag als het kan en lopen dan het terrein over om aanhakers te vinden. Dan lopen we vanzelf met een grote groep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:08

Nou,ik zit met Raissa bij de finish,te vrijwilligen dus daarna loop ik graag mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:16

bepakking hoeft niet met ma/ptv he, moet je wel je paspoort en paardenpaspoort daar bij je hebben... :o

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:18

Heeft iemand een luchtbeddenpomp mee? Helaas blijkt mijn slang niet (meer :? ) op mn pomp te passen, ik neem m'n bedje opgeblazen wel mee, maar weet niet of 'ie ook hard blijft....

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:24

Lijkt me leuk om met de groep mee te lopen! Doe ik toch een beetje mee, hihi.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:25

Anoniem schreef:
bepakking hoeft niet met ma/ptv he, moet je wel je paspoort en paardenpaspoort daar bij je hebben... :o

Nee, bepakking is alleen verplicht bij de POR :)

maris76

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:27

Ja, luchtbeddenpomp staat op de lijst, bij groene tent en twee merenspaardjes :)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:46

Haha in geval van nood kom ik je zoeken :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:48

Wij hebben ook een pomp mee. We slapen in de eenzame blokhut achter de paardenweide

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:21

En we zijn thuis, MET vrijkaarten voor de Apenheul!

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:27

Wij zijn ook weer thuis :)
Helaas waren wij het 'pech'groepje dat de finish dus niet gehaald heeft en onderweg dat kreupele paardje geholpen hebben.... Veel gedwaald gister, veel gestapt en ook zelf veel gelopen..... Vanmorgen was Faya erg gevoelig op d'r rug, afgekeurd dus :(:) Arme Faya :(:)

Desondanks een súper wedstijd en vooral super georganiseerd, écht geweldig Vera! Als het aan mij ligt volgend jaar voor de herkansing haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:17

heb me erg vermaakt als vrijwilliger en vandaag bij de ptv.
leuk!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:20

Wij zijn ook weer thuis, sorry voor het vroege weggaan, normaal gesproken blijven we altijd tot de prijsuitreiking wachten, maar dat ging vandaag wat lastiger.
Ondanks dat ik niet met Olivier heb kunnen meerijden, vond ik het een erg geslaagde, leuke trec. Alleen maar enthousiaste mensen gesproken, alles liep goed en mij jonkie heeft vandaag weer een hoop ervaring opgedaan.
Faya, jouw paard stond dan zeker niet op stal vannacht? De stal was leeg dacht ik? Ik dacht al dat jullie weg waren. Wat jammer dat het zo gelopen is.

Organisatie en vrijwilligers, bedankt voor alle inzet! +:)+

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:54

Wat een super weekend!
Heerlijk gereden, geweldige rit over een mega mooi terrein! (we hadden wel een klacht, grappige koeien gezien van dichtbij, inclusief mega-stier, wild zwijn ontmoet die 'knor' naar ons knorde, maar ze zijn vergeten de damherten neer te zetten!)
Leuke ptv hindernissen.
155 van de 160 punten gescoord bij de ptv! Supertrots op mijn paardje.
En voor mijn eerste trec een 3e plek!!!

Heerlijk weekend gehad,
Bedankt organisatie en vrijwilligers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:55

hahaha waren jullie dat, de klagers over de herten...

:Y)

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:31

Afbeelding

En hierna heb ik zeker 1,5u lopen dwalen over de Veluwe -O- met als gevolg 99 strafpunten tussen post 1 en 2!

Maar we zijn toch naar huis gegaan met de 1e plek T1 solo EN kaartjes voor de Apenheul! Bij het lezen van het programma boekje vroeg mijn loverboy al of die sponsoring toegangskaartjes zouden betekenen.. Hint?! Ik kon ze moeilijk laten liggen! +:)+ Al vond mijn geweten dat ik als docent geschiedenis beter voor de kaartjes voor het openluchtmuseum kon gaan... 8-)

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:32

PeppySan schreef:
Wat een super weekend!
Heerlijk gereden, geweldige rit over een mega mooi terrein! (we hadden wel een klacht, grappige koeien gezien van dichtbij, inclusief mega-stier, wild zwijn ontmoet die 'knor' naar ons knorde, maar ze zijn vergeten de damherten neer te zetten!)
Leuke ptv hindernissen.

Heerlijk weekend gehad,

De volgende keer mogen jullie wel zwaaien als jullie ons voor Zwolle inhalen :j :')

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:48

Zo! Ook weer lekker op de bank. Net lekker mijn paardje verzorgd die een pees overbelast heeft. Geen PTV voor ons dus, maar eens een keer lekker kunnen kijken. Mijn mannetje zit op een roze wolk. Die is desondanks eerste geworden in de T2 met 400 punten. *\o/*

Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar het kreupele paardje wat opgehaals moest worden. Wat had die nou precies en wat is er gebeurd?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 22:33

Gefeliciteerd MiepprinZ en Piecon voor Hans! Mooie score Piecon!
Jammer dat je paard niet goed was, hopelijk niet al te ernstig.
Maar dan is er in de T1 niet best gereden denk ik, als je met zoveel tijdfouten 1e bent geworden?

Die pony liep plotseling erg kreupel, maar ik denk dat het mee gaat vallen. Ik heb er vanmiddag nog even naar gekeken. Ik denk dat hij zichzelf flink heeft aangetikt in de galop. Even afwachten nu.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:51

Ik heb PrinZ op stal zien staan, mooi paard! Gefeliciteerd met je prijs!
Hans, ook gefeliciteerd!
Faya heeft de laatste nacht in de paddock gestaan, bij een ander paard wat ze al langer kent en eerder mee samen heeft gestaan. Zodat ze nog wat kon bewegen om spierpijn te voorkomen... We waren dus nog zeker niet naar huis :)

Wij kwamen die equipe tegen, en toen paar km verder weer, paard was bij de eerste keer al super bezweet (had er denk ik niet zoveel mee te maken), wij hadden veel gedraaft en stukjes gestapt en hun hadden heel veel gegaloppeerd en had ' ie een raar sprongetje gemaakt zei dat meisje en toen wilde die geen stap meer zetten. Hij wilde er niet eens op staan toen, maar hun hadden maar 1 telefoon bij zich, zonder bereik en zonder het noodnummer, dus wij hadden Vera gebeld, en die vroeg ons naar de locatie en waar dan een trailer kon komen. Uiteindelijk zijn wij een harde weg gaan zoeken, en met behulp van voorbijkomende fietsers gevonden hoe die weg heette en hebben daar gewacht tot de trailer er was. Inmiddels waren hun zelf tóch gaan lopen met paardje.... Na in totaal een uur, was de trailer er (veel afsluitingen) en liep 't paardje zo de trailer op en zijn wij weer verder gegaan. 's avonds hebben ze nog gekoeld, en verder weet ik het ook niet.

arwen3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 09:31

MiepprinZ schreef:
PeppySan schreef:
Wat een super weekend!
Leuke ptv hindernissen.

Heerlijk weekend gehad,

De volgende keer mogen jullie wel zwaaien als jullie ons voor Zwolle inhalen :j :')

Zullen we zeker doen (als we het dan zien ;) ). En super van jullie, ondanks die 99 strafpunten, toch eerste. Hartstikke goed gescoord in de ptv en ma nog!!

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 10:38

Laatst bijgewerkt door MiepprinZ op 24-09-12 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 11:01

Heb je de link? (sorry..staat op de foto)
Laatst bijgewerkt door piecon op 24-09-12 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt