[SGW] SGW Training Regio West

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:18

We misten je al ;) hopelijk kunnen we morgen lekker in R'dam aan de slag. Al zal ik misschien tandje minder doen na de cross vandaag.
Ja ben dik tevreden, dit was echt weer een goede verbetering.

Goed bezig! ik ben te schijterig om de 100 in te gaan :o

Dani viel echt rot én onhoudbaar op de oxer :(:)

DanielledBr

Re: SGW Training Regio West

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:39

Ik was inderdaad heel naar op de oxer geklapt. Hij stoof er goed op af en voelde goed aan maar hij stopte te laat en klapte zelf tegen de oxer en ik er overheen en op. Lopen gaat weer beter maar soms springt de spier nog op slot. Ben vandaag wel weer voor het eerst langs spitfire geweest met mn moeder om hem te zien. Kan zelf nog niks doen dus mn ma hem gemest en ik geaaid :) Die wordt gelukkig wel lekker door getraind want ik weet nog niet wanneer ik er weer op kan.

Ik baal er alleen erg van dat ik vandaag Vlietlanden niet kon starten en dat ik morgen niet mee kan rijden. Wilde expres aan de regio trainingen meedoen om op meer terreinen te komen maar heb alleen nog moordrecht en de grond gezien :+ Ik weet namelijk helaas ook nog niet of ik volgende training alweer mee kan doen.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:35

gelukkig dat het al wat beter gaat daan!

Vlietlanden ging bij ons helaas niet goed. heb afgegroet tijdens het springparcour. Voorlopig eve geen cross meer voor ons eerst maar even van de mentale blokkade tijdens een springparcour af zien te komen.

Ik hoop alleen wel dat vandaag rotterdam door gaat, sterk vermoede van niet door de hoeveelheid water die er in de ochtend gaat vallen. Wil alleen niet nog een keer naar moordrecht dat vind ik dan een beetje zonde van mijn geld. wilde juist zoveel mogelijk zien.

hopelijk tot vanavond meiden
Laatst bijgewerkt door 16easer24 op 18-06-12 08:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:39

ja ik hoop dat het dan een weekje verplaatst kan worden zodat we toch in R'dam terecht kunnen... leuker om andere terreinen te zien. En voor mijn paard ook zo erg niet, scheelt 'm een 2e dag crossen, dat vind ik sowieso niet ideaal.

balen dat het springparcours niet lukte, hij gaat zo lekker in de crosstrainingen!

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:03

crossen is inderdaad nu even het probleem niet ;-) Ik was wel heel erg tevreden over mijn dressuur ondanks de slechte bodem toch 190 pnt slechts 2 x een 5, dat is dan weer het positieve van de dag :-)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:48

dat is netjes! het zag er uit als een knollenveld :o ik was erg blij dat ik geen dressuur hoefde te doen toen ik dat zag!
Leuk trouwens dat je er zondag nog even was.

de zon schijnt hier inmiddels. hopelijk droogt het voldoende...

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:23

Michiel net op mijn VM, training gaat niet door! Baal, baal, baal... We horen nog wanneer de training ingehaald wordt.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:27

Ja ik had 'm ook net aan de lijn, was te verwachten. Als ik zag hoe het terrein in Vlietland erbij lag, dat had deze regenval ook niet meer kunnen verwerken. Ze zijn ook zuinig op hun terrein in Rotterdam, dus begrijpelijk dat ze het aflassen.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:31

ook net gebeld... wel balen... beniuewd wanneer de volgende training is en waar!!

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:36

Hey allen,

Echt jammer dat het niet doorging. Ik hoop echt dat het niet verzet is naar maandag, want dan kan mijn vader niet.

Verder heb ik me zojuist ingeschreven voor een springwedstrijd in Wassenaar, lekker op gras. Het eerste rondje ga ik 80 en het tweede rondje 100, spannend!!!!!!!!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:57

Leuk! ik ga me de komende tijd ook weer wat meer op het springen proberen te richten. maar michiel heeft zo weinig tijd om les te komen geven... schiet ook niet echt op.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:10

Javayo schreef:
Leuk! ik ga me de komende tijd ook weer wat meer op het springen proberen te richten. maar michiel heeft zo weinig tijd om les te komen geven... schiet ook niet echt op.

komt hij altijd bij jou op stal?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:27

niet bij mijzelf op stal, maar bij de 'buurvrouw'. hij komt bij mijn vriendin les geven die haar paarden aan huis heeft staan naast de manege waar ikzelf sta. tot mei kwam hij wekelijks, nu heeft hij het wat te druk met de crosstrainingen. Ik had de ene week een springles, de andere week een dressuurles van hem.

hij heeft meerdere klantjes bij mij in de buurt.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:48

Ik ben net een weekje naar Biddinghuizen geweest om wat dapperder te worden zodat we misschien volgend jaar de regio trainingen mee kunnen doen. Ik heb (lui ja ik weet het) niet meer het hele topic bijgelezen. Het is dus al eens eerder gevraagd, maar was het nou mogelijk een losse les mee te doen? Ik ben hier in de buurt alleen nog maar in Moordrecht geweest en zou graag ook eens op een ander terrein meerijden.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:52

soms wel, laatst had hij er een les voor willen doen in den haag voor losse lessers; helaas moest die training toen verplaatst worden naar moordecht. wie weet is daar nog eens de gelegenheid toe. Je kunt het best even contact opnemen met Michiel zelf.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:10

Ga ik dat doen. :)) thnx

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:00

Javayo schreef:
niet bij mijzelf op stal, maar bij de 'buurvrouw'. hij komt bij mijn vriendin les geven die haar paarden aan huis heeft staan naast de manege waar ikzelf sta. tot mei kwam hij wekelijks, nu heeft hij het wat te druk met de crosstrainingen. Ik had de ene week een springles, de andere week een dressuurles van hem.

hij heeft meerdere klantjes bij mij in de buurt.

Dat is handig!! zelfde instructie voor alle onderdelen... slim!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:51

was eigenlijk alleen voor springles, maar hij gaat toch automatisch ook heel erg dressuurmatig aan de slag, de mijne heeft zo'n moeizame aanleuning... dus toen maar voorgesteld om om de week met het dressuurzadel te komen ;)

wel een voordeel met de crosstrainingen: hij kent volumia erg goed en roept niet meer dat ik 'm ronder in moet stellen, wetende dat dat toch moeizaam zou zijn :Y) mijn paard loopt fijner als ik hem wat meer lengte gun.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 07:53

Nadat ik de vorige 2 trainingen helaas heb moeten missen, komt nu mijn tweede training dan eindelijk in zicht voorkomende zondag.
Heb er enorm veel zin in. Tikkie vroeg wellicht in de tweede groep en met een dubbel gevoel omdat woensdagnacht mijn opa overleden is en daar dinsdag de crematie van is, maar misschien ook wel weer een heerlijke afwisseling.

Ik vraag niet vaak om foto's maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of er toevallig zondag mensen met camera bij de tweede groep aanwezig zijn...

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:52

Jeetje, gecondoleerd Nickeltje. Maar zoals je zegt, misschien wel heel fijn om eventjes ergens anders aan te denken. Hoop dat jullie zondag een beetje knap weer hebben, ze voorspellen niet veel goeds voor het weekend volgens mij!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:07

Zondag BN, heb er zin in. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, maar gelukkig kan het terrin daar aardig wat hebben.
Ben al erg lang niet meer in BN geweest.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 12:31

Het adres van het trainingsterrein in BN is toch dat van de familie Tuytelaars, Groot Bedaf 5, Baarle Nassau?

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 13:18

2 pagina's terug staan de route beschrijvingen van vorig jaar. Ik neem aan dat daar niet veel aan veranderd is en dan is het inderdaad Groot Bedaf 5 ;)

Ik moet voor as maandag nog even met Michiel bellen. Ik heb gister voor het eerst weer paard gereden maar mijn rug is nog niet zo hersteld dat ik maandag alweer kan trainen. Eerst maar eens kijken of ik het geld van die training evt terug kan krijgen en anders ga ik vragen of mijn zusje in mijn plaats mag rijden. Iemand een idee of het terrein in Rotterdam ook enigszins geschikt is voor beginnende crosser? Zij heeft nog nooit gecrosst maar ponylief uiteraard wel :)

Heeft iemand ook al iets gehoord wanneer de afgelaste training van de 18e wordt ingehaald?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 13:53

Ik vond Rotterdam vorig jaar vrij pittig, voor m'n eerste jaar!
Heb nog niets gehoord over inhalen, zullen we maandag wel horen (hoop ik). Voorzichtig met je rug hoor Daan!

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:36

Ik heb gebeld met Michiel. Morgen ben ik er sowieso niet bij en mijn zusje ook niet. Ik laat denk ik haar die les rijden in Moordrecht op een zondag een keer. Dan hoefde ik dan niks te betalen en kan zij gewoon rustig eens beginnen.

Hopen dat ik over 2 weken weer fit genoeg ben :)