Nee, die hebben natuurlijk wel even tijd nodig om het te bewerken en verwerken, het zijn professionele fotografen en voor die mensen is het natuurlijk ook oud en nieuw. Zal in de loop van de week of volgende week wel komen.
Hallo allemaal, Wat een fijne dag was het gisteren! Ik heb heel veel van jullie zien rijden en even kort gesproken (ben na de B paarden even naar mijn eigen paarden geweest) en daar echt van genoten. Wat is SGW toch een fantastische sport!! Super om te zien hoe het overgrote deel met zijn / haar paard omgaat. Opvallend hoeveel beloningen ik in het parcours uitgedeeld heb zien worden: SUPER! De klasse M was volgens mij erg uitdagend. Ik heb een paar keer echt mijn hart vastgehouden! Ben dan net weer teveel watje denk ik In ieder geval iedereen bedankt voor het mee mogen genieten! Op naar de volgende keer!
Iedereen alvast een heel gelukkig en sportief 2012 gewenst!
Bedankt dan iig voor je dwangneurose, het was idd niet heel handig om daar op de tocht te blijven staan. Thanx voor het compliment. Volgend jaar doe je dan toch ook gewoon zelf mee?
TanikaDiddan
Geplaatst: 09-12-12 18:27
hallo, hoe kan ik me inschrijven voor de oefencross?
Dit is het topic uit 2011. (oefen)cross is dus allang geweest en de cross van 2012 zit al vol. Misschien kun je op de wachtlijst. Zie www.wedstrijdplatform.nl voor hoe je je in kunt schrijven.