Dat is wel fijn, foto is wel erg knap genomen! we gaan vanavond eens zien hoe het gaat.. eerst nog wachten op mijn examenuitslag!
Freggle_Edge
Geplaatst: 16-06-11 21:42
Leuke foto's zeg! Nu baal ik helemaal dat ik niet kon crossen woensdag.
Jetske
Geplaatst: 18-06-11 13:35
Even een offtopic vraagje hier, is er iemand van jullie (of kennen jullie iemand die) een rugnummerdrager wil hebben? Ik heb er gekregen onder het motto 'kijk maar aan iw je het kwijt kan', dus bij deze, voor een symbolisch bedrag/kadootje mag ie weg. Iemand geïnteresseerd ?
Jetske, Is dat een beetje een nieuw model? Die van mij is namelijk nogal oud en eigenlijk aan vervanging toe. Dus ik neem hem graag van je over!
Jetske
Geplaatst: 18-06-11 19:43
Gewoon een simpele, zwart, standaard model. Ik kan er niet veel meer van maken
Freggle_Edge
Geplaatst: 18-06-11 19:51
Hihi, begrijpelijk, veel modellen zal je niet hebben. alleen tegenwoordig zijn ze met zo een sort elastieke kruis op je rig (hoe omschrijf je dat?! ) De mijne is met simpele touwtjes die snel losgaan, vandaar dat ik best een nieuwe wil als die net ff comfortabeler is.
Beetje rare les vandaag... Dierenbescherming had een paar jonge scholeksters uitgezet, die dus pontificaal achter de hindernis ging zitten. Toen we hem weg wilden jagen sprong dat maffe beest in de sloot... En nog kwartier later loopt er een complete kudde schapen tussen de hindernissen door. Ff cowboytje gespeeld
En toen ging ik voor de vorm nog even naast mijn paard liggen... Huisje was toch een beetje te eng. Beetje jammer dat hij zich dat pas in de afzet bedenkt. En snel wegdraaien dat hij kan