Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb eigenlijk geen zin hoor, maar vriendinnen die smeken
xxitsmexx schreef:nou dat wordt voor mijn pony ook overslaan want die heeft dat nog nooit gesprongen.. zelf ga ik er wel door want die hindernis stelt echt niks voor..(mijn mening en niet als discussie punt bedoelt hoor)
Ik zie het helemaal voor me: je komt aanrijden richting die hindernis, jij springt van je pony, gaat zelf door het heksenoog, je pony gaat er langs en daarna stijg je weer op.... Simmie schreef:xxitsmexx schreef:nou dat wordt voor mijn pony ook overslaan want die heeft dat nog nooit gesprongen.. zelf ga ik er wel door want die hindernis stelt echt niks voor..(mijn mening en niet als discussie punt bedoelt hoor)
Ik zie het helemaal voor me: je komt aanrijden richting die hindernis, jij springt van je pony, gaat zelf door het heksenoog, je pony gaat er langs en daarna stijg je weer op....
xxitsmexx schreef:nou dat wordt voor mijn pony ook overslaan want die heeft dat nog nooit gesprongen.. zelf ga ik er wel door want die hindernis stelt echt niks voor..(mijn mening en niet als discussie punt bedoelt hoor)