Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Toppie!
?egnie schreef:Enne Amber ik heb jouw ook gesproken. Alleen er niet meer over nagedacht dat jij dus ook op bokt zit. Ik sprak je bij de dressuur. Mijn paard (Vos) keek zo lief naar jouw fjordje... Moest om hem lachen, want z'n ogen rolden er bijna uit. Heeft hij nog niet zo vaak gezien een fjord!
Oh ben jij dat haha ! Ja zie hem nog voorbij komen in de bocht, oren erop en van die kijkerige ogen
!
tientjeh schreef:Foto van mijn huldiging! ( ben er nog steeds super trots op)
en hier samen met de andere prijswinnaars, samen met Karen netjes op nummer 1!
TeeGee schreef:Even lekker al jullie verslagen gelezen:
@Caatje: heel leuk dat je naar me toekwam, volgens mij was ik nog in shock!
!
. De volgende keer kun je me in ieder geval herkennen aan me rooie jas met Maistro achterop
.tientjeh schreef:Scum: ik was degene met het vest! Met blonde haren, liep in ieder geval wel rond die tijd de cross met mn zusje, maar niet in de gaten gehad dat jij het was.

) nja ik lachen maar het lukte echt niet, mensen later met mij mee gerend en mn paard geduwd en meegenomen naar het alternatief en ja toen ging ze weer maar voor 5 remde ze weer af ik d8 agh ik wacht gewoon op de volgende dus dat heb ik gedaan en met voldoende afstand op degene die voor me reed toch de cross uitgereden! 

! 
egnie schreef:@Valyra
Heb jouw nog gezien en gesproken. Stond namelijk bij hindernis 5 en zei dat er ook een alternatief was. Je zei toen inderdaad dat je wilde wachten... Ben blij voor je dat je toch over de eindstreep bent gekomen, je pony zag er namelijk nog niet echt de lol ervan in.
Nadua schreef:Nadua schreef:Weet iemand of er zaterdag nog foto's zijn gemaakt van de cross?
Maar niet van de B paarden toch?
. Alternatief maar gepakt, durfde het ineens niet meer aan. Weigering hindernis 6
, weigering hindernis 7
. Vervolgens alles goed genomen, tot de 2e waterbak. Ze bleef waarempel staan voor het lage stammetje. Ze is er toch overheen gestapt en voor de rest cross goed uitgereden.
, hebben ze de aarzeling toch als 4e weigering gezien. Maar ik heb de cross wel uit kunnen rijden, gelukkig!