Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het is zo waanzinnig fijn om weer aan de gang te zijn en verder te trainen op onze wissels etc.
(ik niet iig). Was gelukkig niet gediskwalificeerd, maar nu wel echt dat ik naar de Amateur moet of terug op 2 handen en snaffle. Ja ... daag.

maar zo fijn gereden.

Ik werd er iig blij van haha.
Mocht deze keer op Terra, en dat bevalt me heel goed, ze wil graag lopen en dat kan ik wel waarderen in een paard
Heb eerder op Pepper gereden, die erachter staat op foto, maar daar moest ik hard voor werken om die voorwaarts te krijgen (en te houden) en merk dat ik toch wat van actievere paarden hou
wel had ik een bodywarmer onder mijn jas aan, dat was wel een goed idee
Mijn winterjas is te lang om in te paardrijden en dit is een regenjas op foto, ook niet dik, wel winddicht gelukkig! En van het rijden wordt je ook wel warm 
Heb nooit met handschoenen kunnen rijden, ook met het werk in de zorg destijds kon ik niet zo goed met handschoenen werken, het went wel, maar voorkeur gaat wel voor blote handen
Ben normaal ook echt een koukleum, ben nu ook aan het werk onder een warmtedekentje. Kan er in de winter niet zonder