Toushie schreef:Evercreek ; jeetje wat zuur met Miracle. Ondertussen al een nieuwe update ?
Ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt.
Het is niet verbeterd, het is zelfs erger geworden. Ze loopt nu helemaal kreupel op de cirkel; rechtuit gaat wel goed zowel op het harde als zachte maar zodra ze moet buigen is het mis. Fysio denkt dat er meer speelt, want dat ze in een week tijd zoveel slechter is geworden is niet goed. Kon ook zijn dat de fysio de stijfheid heeft weggehaald, ze hierdoor minder compenseert en nu door de mand valt (wat ik echt heel erg hoop). Stalhouder gaf aan dat zij na de fysio wel verbetering zag qua karakter en voedernijd; haalt niet meer uit naar andere paarden wanneer ze brok krijgt en oogt rustiger in de groep. Gisteren heeft ze wel weer gelegen, deken zat onder de modder, dus dat zie ik wel als een kleine overwinning.
Ik ga morgen met de dierenarts bellen, vragen naar wat zij op locatie kunnen qua foto's en scans en wat dit ongeveer gaat kosten (evt met sedatie) en dan besluiten of we dit gaan door zetten of dat we deze kosten beter in een ander paard kunnen stoppen, mochten de vorige eigenaren haar terug willen nemen dan.
Heb de hele week oefeningen in stap gedaan, wat goed ging. Focus moest op ontspanning gelegd worden, ze mocht niet meer aan de longe als ze zo explosief draaft. Gisteren vriend mee geweest zodat hij een filmpje kon maken van hoe ze nu loopt in de draf, ik had het dus ook nog niet weer gezien en dat dit zo overduidelijk slecht gaat is wel een grote teleurstelling. De draf was niet zo explosief meer en links ging niet echt lekker, maar rechtsom is echt dramatisch. Zie het een beetje somber in en heb er behoorlijk slecht van geslapen