[WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-25 18:22

Oooh ik heb zaterdag jou en fudge zien rijden... en ergste is.. ik dacht nog goh dat beestje lijkt op 1 uit t topic _O- had een vriendin mee en die was ook zo onder de indruk van zn verschijning.
Losrijden zag je idd zn spanning terwijl t bij de koetjes heerlijk enthousiast was. Super gedaan beide hoor !

Frosty op dr plekje <3 ga de dagelijkse kroelsessies wel missen met madame.
Joker is gelukkig rustig gebleven, die hing een jaar geleden extreem aan dr wat nu al wat beter ging maar had wel wat onrust/roepen verwacht. Maar schijnbaar is de dikke liefde meteen over nu ze m verlaten heeft :')

Edit:

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-25 18:40

Gefeliciteerd met je verjaardag Mondy! Y)(^)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-25 19:28

Gefeliciteerd Mondy! Thanks :D

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-25 22:39

Gefeliciteerd mondy!!

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-25 08:35

xDenies schreef:
Even random en zeer kort dag: morgen eind van de ochtend ga ik naar Arthurs. Iemand zin om daar af te spreken? Ik rijd vanuit Venhorst :)

Ik kan niet, maar veel plezier!
(Misschien maar goed dat ik niet kan, mijn portemonnee gaat me dankbaar zijn :D .)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-25 08:39

Ik moet gewoon werken en ik ga 6 dec :D
Niet om te kopen maar gewoon voor de gezelligheid, vriendin wil een broek.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-25 08:39

Ik kan ook niet. En mijn portemonnee ook even niet :+
Maar leuk dat je aan ons denkt!

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-25 09:23

Gefeliciteerd Mondy!

@Denies, lijkt me heel leuk om een keertje naar Arthurs te gaan, maar gezien het feit dat ik waarschijnlijk een hele tijd toch niet kan (western) rijden.. ga ik voorlopig niks nodig hebben... -O- -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-25 14:51

Nou het viel vies tegen dus stond ook zo weer buiten. Had nog wel express geappt of ze hadden wat ik zocht.. zo balen. Vind dat toch zonde van mn tijd en benzine; maar godzijdank geen anderhalfuur er voor gereden...

Ze zeiden dat alle maten en kleuren op voorraad waren wat betreft chaps, dat was niet het geval. Wel mooie chinks gezien, maar vond de maat ook net niet en prijskaartje onzin voor alleen RanchRiding..

Edit; nog gefeliciteerd Mondy!
Reageer later uitgebreider op de rest :)
Laatst bijgewerkt door xDenies op 18-11-25 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-25 14:53

Jammer dat je voor niets bent geweest dan. :\

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-25 16:54

Balen, Denies :(

Ik zag je topic, Speedfiets, wat hebben jullie het goed gedaan!

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 07:47

Succes vandaag Amanda met Noura!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 07:47

Oja, dat is vandaag!

Heel veel succes!!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 09:15

Bedankt! Ik hoop dat ze zich gedraagt :=
De uitslag zal ergens volgende week zijn denk ik. Hoop ik.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 11:45

Succes Daiyo!

Weet iemand of er een westernshop blackfriday deals heeft? Wilde kijken voor andere laarzen of blouse
Laatst bijgewerkt door speedfiets_2 op 21-11-25 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 11:46

Heb je al op Google gekeken? :P

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 12:31

Ik ben gewoon zenuwachtig. Hoop maar dat alles goed is. Ik vind het toch wel spannend worden.
Naja, zo maar naar stal en me vast op het uitmesten storten. Anders maak ik mezelf helemaal gek :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-25 13:01

Ik duim voor jullie!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 15:11

Teveel spoedjes, dus het is verplaatst naar 5 december. Helaas, nog even geduld hebben

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 15:14

-O-

Stom.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 16:21

Ja voor mij wel. Maar spoed is spoed. Dat gaat altijd voor :j
Zou ik zelf ook willen als er iets ernstigs aan de hand is :)

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 16:55

Ik weet hoe het is om in spanning te moeten blijven zitten, gelukkig is het al snel december.

Van de week de dierenarts bij Miracle gehad en en vandaag de fysio. Ze liep onder het zadel niet lekker, heel veel spanning dat ik er niet uit kon krijgen, voornamelijk in de draf. Trainer gaf aan dat ze linksachter leek te ontlasten. Vermoedelijk iets in de bekken, gezien ze het niet zo fijn vond dat de dierenarts in dat gebied zat te poken :') Als het niets ernstigs is zoals kissing spines of noem maar op, dan zou ze volgens DA na de eerste fysio behandeling al zichtbaar vooruitgang moeten maken en anders moet ze door de hele molen gehaald worden.
Fysio is vandaag geweest en vond dat ze erg vast zat in haar rug en bekken, hoe dat komt is lastig te zeggen; kan van de korte koerstraining komen, of van de dracht/bevalling, misschien lelijk gevallen als jonkie en hierdoor geleerd om te compenseren. Rechte stukken stap en draf is niets te zien, bij het longeren (en ze dus explosief wordt) compenseert ze achter; gooit ze haar hoofd in de lucht en zoals mijn fysio het zei "rent ze en ziet ze maar waar haar benen belanden" :') Nu dus supplementen besteld, oefeningen meegekregen, ze raadde grondwerklessen aan, absoluut niet longeren zolang ze zo explosief reageert en wanneer ze weer rad loopt op de cirkel in draf kan ik een filmpje sturen en beoordelen we dan wat we verder doen.
Ik heb haar wel als rijpaard gekocht, al heb ik hier geen haast mee, is het wel de bedoeling dat dit nog gewoon kan op den duur. Heb een heel eerlijk gesprek met mijn vriend moeten hebben, dat als dit inderdaad met fysio en oefeningen etc. op te lossen is (al duurt het maanden tot een jaar) dat we dit wel gaan doen. Maar mocht nou blijken dat ze niet beter wordt of niet bereden kan worden om wat voor reden dan ook, dat we gaan proberen te kijken of haar vorige eigenaren haar terug willen nemen; we denken beide wel dat zij dit willen doen (we hebben goed contact en ze zijn op de hoogte van het probleem), al zou het mijn hart breken :( Ik ben wel groot gebracht met het motto 'als je dieren hebt moet je er op passen', dus ik heb zeker geen haast met het rijden en wil heel veel doen om haar te helpen, maar het is een te dure hobby om een grasmaaier te hebben wanneer ik specifiek zocht naar een rijpaard. We zijn daarom niet van plan om haar helemaal door de molen te halen om daarna alsnog te horen te krijgen dat er iets niet goed is en ze hierdoor niet bereden kan worden, daarvoor is ze te kort bij me. Ze heeft interessante papieren om mee te fokken, volgens de vorige eigenaren, dus dan zouden ze haar eventueel nog als fokmerrie kunnen aanhouden (zij zijn een Dravers stal). Komende weken zijn dus even spannend, hopelijk helpen de oefeningen!

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:20

Toushie, nee we weten het nog niet. We gaan in januari kijken bij Ruby Smit, dat is hier in de buurt. Eventueel nog een keer van het voorjaar bij EG kijken als ze weer jonkies hebben om te trainen. Dan hoop ik bij beiden een gevoel te hebben en een keuze te kunnen maken. Wat een mooi vergelijk met Phoenix, ziet er uit als een goedzak. Heerlijk ook in deze tijd een warmere temperatuur.

Paint, fijn dat Frosty staat en de verhuizing goed is gegaan. Scheelt dat ze de stal en plek al kent.

Een mooi wedstrijd weekend voor jullie Speedfiets. Dat werken met de koeien, wauw wat lijkt me dat super gaaf.

Geen gekke fratsen meer met Joker Mondy? En nog gefeliciteerd met je verjaardag. *\o/*

Amanda, enorm balen dat het is uitgesteld. Op naar 5 december.

Evercreek, ik heb het even gemist maar is Miracle röntgenologisch gekeurd? Zou je dat niet alsnog willen doen zodat je ook voor haar weet wat er mogelijk scheelt? Dan kan je gerichter behandelen dan met allerlei peuten en paten. Niks mis mee, maar dan weet je gericht iets. Succes!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:23

Nee gelukkig doet ie t goed (klopt af).

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:16

_Carien schreef:
Evercreek, ik heb het even gemist maar is Miracle röntgenologisch gekeurd? Zou je dat niet alsnog willen doen zodat je ook voor haar weet wat er mogelijk scheelt? Dan kan je gerichter behandelen dan met allerlei peuten en paten. Niks mis mee, maar dan weet je gericht iets. Succes!

Ze is alleen klinisch gekeurd, de achterbenen lukte niet zo geweldig maar dat werd gegooid op een volle en misschien gevoelige uier. Toen de DA van de week is geweest is dit nogmaals geprobeerd en toen ging dit goed; geen stap verkeerd gezet. Dierenarts gaf aan dat we foto's konden laten maken om misschien dingen zoals kissing spines etc. uit te sluiten (of juist te bevestigen), maar hij dacht dat dit meer spier gerelateerd was en dan zouden we na de eerste fysio behandeling al zichtbaar verbetering moeten kunnen zien. Vandaar dat we dit nu eerst proberen, kijken we daarna wel of het nodig is om haar nog door de molen te halen en of we dit uberhaupt gaan doen.