Wel slim om haar op de foto te zetten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat is dan net die druppel die de emmer doet overlopen... Ik had in het western rijden weer helemaal mijn uitlaatklep gevonden en het plezier in paardrijden terug gevonden.. en nu wordt dat ook nog ff afgenomen
in de auto even erom gehuild. Ik heb echt geen andere mogelijkheden dicht in de buurt dus .. ja.. eventjes heel vervelend. (ja ik voelde me die dag echt dramatisch, voel me nu al wel weer beter hoor, al blijf ik het natuurlijk jammer vinden)

En mok is niet zo vreemd met dit natte weer, komende tijd is het meer droog dan nat zag ik. Bellatrix schreef:Ok, dank je wel voor de info.
Echt heel verrot, je kan als westernruiter steeds op minder plekken terecht. Alles wat er is zit ver.
ik vind ver rijden niet erg.. maar de hele dag eraan kwijt zijn wordt me wat te gek helaas.Bellatrix schreef:Ja zeker fijn. Hou je ons op de hoogte?

Sychess schreef:Oke, deze post hoort ook half in een klaagtopic thuis, maar... de magnolia ranch gaat stoppen.
Vorige week bij de les vertelden ze het. En laat ik nu net al een paar weken in een dipje zitten, moest erg m'n best doen om niet in janken uit te barstendat is dan net die druppel die de emmer doet overlopen... Ik had in het western rijden weer helemaal mijn uitlaatklep gevonden en het plezier in paardrijden terug gevonden.. en nu wordt dat ook nog ff afgenomen
in de auto even erom gehuild. Ik heb echt geen andere mogelijkheden dicht in de buurt dus .. ja.. eventjes heel vervelend. (ja ik voelde me die dag echt dramatisch, voel me nu al wel weer beter hoor, al blijf ik het natuurlijk jammer vinden)
Voor hen natuurlijk heel mooi. Ze gaan verhuizen naar Frankrijk, de lessen worden op een lager pitje gezet, en ze gaan b&b erbij doen.

)
q