Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ze zal zelf nog wel een verslagje schrijven denk ik. Erg veel tijd gehad om te kijken en dus veel bokkers gezien. 

Scum schreef:Moet erg fijn zijn dat Jupiter het met zijn nieuwe amazone zo goed heeft gedaan Sabine!

*beetje laat misschien, maarja.. beter laat dan nooit
*
Was echt super leuk! Was wel jammer van dat balkje met springen, maar verder echt goed! Ze zijn helemaal klaar voor het L!
. Hindernis 1 ging goed 2 ook 3 kwam hij niet uit en lande in de hindernis, dit vond ik niet erg. maar de 2e keer kwam hij wel uit en had genoeg been gegeven stopt hij weer en rara weer een lancering:o. Ik ben weer opgestapt en heb gewacht tot de hindernis weer opgebouwd was, nu sprong hij wel dus ik roep goedzo. hindernis 4 en 5a,b ook goed en 6 komt hij goed voor en springt af stopt hij alsnog. uitgebeld en dus geen cross grr.
maar op naar de volgende sgw! 
SGWuppie schreef:Ja, hij springt nog een beetje te hoog en te enthousiast, maar dat is alleen op de sprong zelf, met aanrijden is hij heel braaf.
Super hoor Eventinggek! Grappig hoe blij je kan zijn met de prestaties van die jonge beesten!! Was idd wel aprt gejureerd in die ring, heb zelfs een score van 231 zien liggen! En de picknickplaats vond ik nog best pittig voor de B, knap dat ie de brug opging en in 1 keer het water in! Ik zie je wel in Overpelt zaterdag!
Hoop dat we niet té vroeg moeten crossen, want dan wordt t weer heel vroeg ivm verkennen....
Maar ik heb nog ff geduld!
) er was

Laat staan in een crosstraining.. Tegen de tijd dat t veulen eraf mag, mag ze mee naar rob thuis! en dan zullen we het wel zien!