[SGW] RJ - 8 oktober, Maarsbergen: tijden zijn bekend (+ route)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

g0otje

Re: RJ - 8 oktober, Maarsbergen: tijden zijn bekend (+ route

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:25

cd zat je bij huub in de groep?

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:38

CD, Linos en ik zaten bij Huub in de groep. Waarom was je niet mee Gootje?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:59

ja wij zaten bij huub.
Leuk beestje, deed alles super braaf!

Jorrn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:01

Bij mij ging het egt super, vanalles gespronegn, ze was alleen een keertje langs de schildpad in het water opgelopen, verder had ze niet gestopt
ik ben dus super trots Haha! Haha!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:54

Whow, dit was vandaag lekker grensverleggend Haha! Toch wel iets anders dan bij ons in het noorden...
Kees pakte fijn aan en liet zich zelfs op de greppels overtuigen dat ie er maar beter overheen kon gaan ipv ervoor te stoppen. Dit had ik echt wel even nodig, wil toch graag volgend jaar naar de M.
Boomstammetje, bezembakken met k*afstand Knipoog , voerhuisje, op/afsprong en auto (heb het stuur kapotgemaakt Bloos ) En nog ff door een laaghangende tak gegaan Gestoord . Hierbij de binnenkant van mn arm gekaasschaafd, brandt nu lekker... Iemand nog tips om de brand eruit te krijgen...
Het paddestoeltje naast de dikke boom snapte Kees helemaal niet wat het nut hiervan was om erover te springen... er was toch veel meer ruimte naast..? Clown
huisje, bbqmuurtje, triple, steil met greppel dr voor, waterbak huisje-bakje-water-schildpad, kikkervijver, hondenhok, houtstapel, hek met vlak daarna een dikke punt, dubbelsprong met waterbakje erop, 1,5 coffin, piano en een krom boomstammetje om weer bij de inrijdbaan terug te komen.

Nickeltje bedankt voor de cake, was jij dat op die grote zwarte?
CD nog gezien, maar niet gesproken (was zo serieus bezig). Fijn dat je ook zo lekker hebt gereden! Je paard was in het begin wel ff een klein beetje stout Hamer
Altos nog ff gezien. Leuk paardje heb je.
Het paard van Huub springt echt wel apart!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:57

hihi, heb je ook moeten rennen voor je leven? T was wel mijn fout waardoor ze zo in de staak ging. Dit deed ze vroeger voor iedere hindernis.
Weet jij ook niet toevallig of iemand mn zweep en handschoenen heeft gevonden?
Was jij die vrouw met dat kleine jongetje?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:58

op die brandende plek kun je boter ofzo smeren.. iets vets tenminste, dat schilt soms! (of nivea dat soort spul)

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:11

CarpeDiem schreef:
hihi, heb je ook moeten rennen voor je leven? T was wel mijn fout waardoor ze zo in de staak ging. Dit deed ze vroeger voor iedere hindernis.
Weet jij ook niet toevallig of iemand mn zweep en handschoenen heeft gevonden?
Was jij die vrouw met dat kleine jongetje?

Heb geen zweep gevonden Bloos
Mn neefje kwam vanmorgen bij me (woont tegenover ons) en had vandaag niet zo veel te doen, dus wilde hij wel graag eens mee. Hij vond het nog leuk ook.

Dat gedoe van je paard in het begin voor de hindernis, lijkt er op dat je op zon moment net niet duidelijk genoeg bent naar je paard toe wat je nu precies wilt. Kees deed dat in het begin ook heel erg en sinds iemand mij daarop wees ging het ineens een stuk beter.
Mss is het wel goed om eens een klein knopspoortje om te doen, in het geval dat ie zo staakt, kun je dan wel ff beter doordrukken en als ie braaf is, dan raakt de spoor haar toch niet.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:24

t probleem was idd dat ik stopte met rijden en teveel aant sturen was ipv over de hindernis willen. op een spoor gaat ze nog hoger stijgeren en doen. Ik moet gewoon zelf met me stem en benen dr voorwaarts houden, dan is er niets aan de hand!
Bedankt voor je tip!

linos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:24

Ik ben ook weer boven water..haha en ja hoor weer trakteren voor de volgende keer, sara (vosje) tilde dr pootjes niet op over de bloembak dus hoppa ik dr langs.... Bloos en mn cap kapot. Gelukkig dat ik die van Nickeltje mocht lenen!! Haha! (ik heb ook je cakedoos, cake is op.. Vork haha) Echt super bedankt, anders kon ik niet meer doorlessen...Ze heeft er in ieder geval wel van geleerd want de rest van de les pakte ze veel beter aan (gelukkig maar...pff). In de 2e les heeft spring ook weer veel geleerd, dus erg tevreden over de crosstraining vandaag, was wel echt lam zeg! Duik zo maar mn bedje in Dromen Nickeltje wil jij nog even laten weten waar je woont etc, kan ik je cap en cakedoos terug brengen, Thanks!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:27

trusten linos!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 23:03

Je moet er geen gewoonte van gaan maken he Linos! Nou ja van het vallen dan, gebak is niet zo erg Haha!
Reeskees: Ik zal je complimentje doorgeven aan Legato. Leuk om jou ook eens even gezien te hebben. Super dat je zo fijn gereden hebt.
CD: Kim was idd wat opstandig vandaag, zullen we het maar 'merriegedrag' noemen? Knipoog. 't Was wel leuk om te zien hoe ze zoiets als de opsprong na een paar keer begon te begrijpen.

En over mijzelf: Ik heb weer een hoop geleerd vandaag maar moet vooral nog een heleboel afleren Bloos

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 07:00

Altos schreef:
CD, Linos en ik zaten bij Huub in de groep. Waarom was je niet mee Gootje?

Hij was braaf omdat ik hem dat geleerd heb Knipoog
Ik had dressuurwedstrijd met Ultra dus kon niet mee Huilen

Maar het is allemaal goed gegaan (op een paar uitzonderingen na Haha! ) zo te horen!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 07:45

Top training gereden gisteren Ja Eerst begonnen met een prima plak cake *LOL* en daarna heeerlijk getraind. Laquinta blijft me toch iedere keer weer verbazen, we hebben gisteren toch wat hele dikke dingen gedaan en hij pakt het super aan. De enige weigering was de opsprong van die zwarte bielzen en verder heeft hij geen fout gemaakt, incl de hoge afsprong, en dat voor een paard dat drie maanden terug in Renswoude nog stopte op een afsprongetje van 50 cm.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 07:46

Ah super Lielle! Is toch weer een opsteker bij al die pech!

rest moet ik nog bijlezen...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:23

Ik heb het ook naar mijn zin gehad. Aardig wat liters weggezweet op mijn stalen ros.

En ReesKees is geweldig hoor (ik kan het weten want ik heb hem uitgeprobeerd Haha!).

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:26

Nickeltje bedankt voor de cake, was jij dat op die grote zwarte?
@ reeskees
Ik rij inderdaad op een zwarte maar ze is maar 1.63... Eigenlijk een ukje dus...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:28

@ Linos:
Zelf woon ik in Leiden, mijn paard en mijn ouders wonen in de Betuwe in Eck en Wiel.
Ik reis elk weekend met de trein van Leiden naar Culemborg, via Utrecht... Heb je ergens in één van die plaatsen mogelijkheid mijn helm te dumpen??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:56

Hij was trouwens erg lekker Nickeltje Vingers aflikken

sjuuleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:06

ik heb alle cake gemist Huilen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:37

Ik vrees wel meer mensen... Het liep een beetje chaotisch toen ik klaar was... Mijn vader had de auto en de trailer meegenomen en kwam pas 3 kwartier nadat mijn training klaar was weer terug. In de auto had hij alle cake. De meesten van mijn les waren inmiddels al weg. Ik was in de wachttijd 2 keer terug gelopen naar de groep die toen les had, eerste kwam ik om nog wat te filmen maar moest ik mijn helm gaan halen en toen ik die kwam brengen voor linos, was ik de camera vergeten en toen ik die weer ging halen (heb dus dat pad naar de parkeerplaats best vaak gelopen) waren mn ouders er ineens met de trailer en was er haast enz, dus heb ik aan iemand (weet nu even niet we dat was) mijn doos cake gegeven om uit te delen en ben vertrokken.
Sorry voor degenen die niet gehad hebben, volgende keer beter want dan moet ik toch weer trakteren...

Owja, les 1 en 2 staan op film. Ik probeer ze deze week te bewerken en op cd te zetten, dus wie er eentje hebben wil, laat me dat dan even weten...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 11:48

dat was aan mij Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:11

Ow... Aha, nu ga ik eindelijk dus een keer onthouden welk gezicht bij welke naam hoort...

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:11

he nickeltje heb je ge pb

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:12

Scum, heb je naast Bitwise ook nog meer gefilmd? Bloos