[WN] New Pics,, New Style,,

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tones

Re: New Pics,, New Style,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:39

Heb je helemaal gelijk in.

Ik zal op houden met eigenwijzen, zonde van m`n energie en tijd,
en ga zo lekker rijden met mijn perfect passende 2e hands Montana Haha!

Gillian1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:43

Lachen haha veel plezier

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:16

Leuk paardje heb je! Ziet er erg braaf en lief uit in elk geval. Leuk dat je over wilt stappen op western, gaat je vast lukken al zal de overstap niet meevallen want makkelijk is het niet Haha! Wat het zadel betreft, kan ik niet beoordelen vanaf een foto. Ik zie dat het een wat eenvoudig type is, maar niet iedereen heeft een dikke portemonai, bovendien moet denk ik eerst nog blijken of je werkelijk door wilt denk ik met western? Mocht het niet bevallen ben je in elk geval niet al te veel geld kwijt en wil je wel verder kan een kwalitatief beter en duurder zadel altijd nog. Maar mijn advies is wel dat je je paard met arends ogen in de gaten houdt en controleerd het zadel goed aan de onderkant dat er werkelijk niets engs uitsteekt. Kleine moeite zou ik zeggen Knipoog . Voel ook even of het zadel niet klemt aan de voorkant dit kun je zelf al eenvoudig doen door te kijken of je je hand overal er onder kunt krijgen zoals bij de schouders en dat de schoft vrij ligt.
Veel plezier verder met rijden!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:49

mellietjuhh schreef:
Houd gewooon jullie bek over mijn paard,,

Wij bezitten geen BEK maar een MOND en die houden wij echt niet omdat jij dat wilt

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:03

wat is er mis met die zadels dan? sorry maar ik snap het niet helemaal heb tot pagina 4 gelezen

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:11

Nou sorry hoor, maar als iets van zadelmarkt is dan hoeft het niet meteen slecht te zijn. Jullie zijn zo bevooroordeeld, en dan snap ik dat er boze reacties komen. En om dan je bericht nog wat op te fleuren met wat heb je een leuk paard heeft dan ook geen zin, want 100x hetzelfde geklaag werkt niet.

Hoedan ook een kieffer kan ook verkeerd liggen of niet passen. Maar hou verder op over dat eeuwige geklaag van zadelmarkt, want hier schiet niemans iets mee op!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:14

Zadelmarkt zadels zijn nou eenmaal slecht

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:16

dat is een vooroordeel, er zitten wel degelijk goede zadels bij. Natuurlijk geen topkwaliteit, maar om het meteen als slecht te bestempelen?!

Gillian1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:28

Kimmie_Paard schreef:
wat is er mis met die zadels dan? sorry maar ik snap het niet helemaal heb tot pagina 4 gelezen

Ik heb zelf precies dezelfde zadel gehad, na 3maand stak er een grote schroef uit de boom. Ik check altijd mn zadel voor dat ik m erop gooi, is maar goed ook anders had mijn paard een schroef in zijn schoft gehad.

Ze zijn dus niet zo goed in elkaar gezet, het is allemaal nietjes en schroeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:43

Mij dunkt dat alles wel zo onderhand besproken is, hier een slotje Lachen