Wedstrijd Ginkelse hei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Re: Wedstrijd Ginkelse hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:39

Ik dacht dat je een halster had gewonnen... Lachen Van harte met de prestatie, super!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:42

Jurga schreef:
Ik dacht dat je een halster had gewonnen... Lachen Van harte met de prestatie, super!

Ik Verward Pling

Hoe ben jij gegaan Jurga? Je deed toch ook mee?

Ik ben niet tot prijsuitreiking gebleven met Omar omdat ik het te warm vond en we nog terug naar Amsterdam moesten rijden. Om 17.00 uur stond Omar lekker in het weiland en stond er bij alsof hij nog een rondje wou Haha!

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:45

AnneOmie schreef:

Ik Verward Pling

Je hebt inderdaad een prijs!
Neem maar contact op (via de website van de wedstrijd, dan kijken we even...)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:50

Wat leuk!! Dank je wel Esther ik neem contact op!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 07:00

ja annemieke jij en omar hebben het super gedaan, gefeliciteerd hoor!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 07:07

AnneOmie, ik heb ook uitgereden, was mijn eerste wedstrijd en ben supertrots. Had tien minuten op PA, hartslag 64, maar hij bleek te moeten plassen. Tijdens het tellen daalde de hartslag ook al, maar dat was dus gewoon jammer! Op finish ook net 60, maar dat was goed! Ik had er van tevoren een hard hoofd in, maar het viel alles mee!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 09:41

Jurga schreef:
Op welk punt zaten jullie Flew en hoe laat? Ik heb jullie volgens mij niet gezien...

Punt 3, hele dag, en ik heb jou wel gezien. Vork

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 09:42

Mordysh schreef:

Heeeeee, ik heb je niet meer gesproken toen jullie terug waren... Nog heel erg bedankt!
Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Super dat jullie van zo ver gekomen zijn om te helpen!

Graag gedaan hoor! Vond het leuk om te helpen, al was het wel een erg lange dag.

HHenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 10:12

iedereen die heeft mee gedaan,knappe prestatie met deze warmte!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 10:46

susan schreef:
ja annemieke jij en omar hebben het super gedaan, gefeliciteerd hoor!

Dank je Susan! Jij en Marco hebben het ook super gedaan hoor! Paarden gingen heel goed samen op en vond het erg gezellig om samen te rijden. Volgende keer gaat het zeker weten weer beter OK dan! Vind Marco echt een heel mooie arab!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 10:48

Jurga schreef:
AnneOmie, ik heb ook uitgereden, was mijn eerste wedstrijd en ben supertrots. Had tien minuten op PA, hartslag 64, maar hij bleek te moeten plassen. Tijdens het tellen daalde de hartslag ook al, maar dat was dus gewoon jammer! Op finish ook net 60, maar dat was goed! Ik had er van tevoren een hard hoofd in, maar het viel alles mee!

Mooie prestatie Jurga!! Met die hitte was het natuurlijk ook niet makkelijk om die hartslag zo laag te houden. Super gedaan hoor voor je 1e rit! Ga je meer wedstrijden rijden?

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 12:37

Jaaa, wij hebben onze allereerste wedstrijd helemaal goed uitgereden! Alter was erg braaf en heerlijk te rijden! Hij dronk goed en plaste goed Cool alleen de sproeiers voor de finish waren doodeng Haha!

We zijn in de kennismakingsklasse gestart en hebben een gemiddelde snelheid van 9,5 km per uur gereden.
Voorkeuring: harstslag 40, Atje voor locomotie
P/A: hartslag 48
Finish: hartslag 56
Nakeuring: hartslag 44, Atje voor locomotie

Ben trots op mijn paard! Hij heeft zich super gedragen! Pling

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 13:07

AnneOmie, ik zou graag nogmaals starten, maar dat ligt nogal aan de omstandheden thuis. Ik zie het dus wel. Ik heb voor mezelf in ieder geval weer wat dingen overwonnen en Nimo's CV is weer wat aangevuld. Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:53

Foto's van Marco staan HIER.

Klein voorproefje:

Afbeelding

Drie deelnemers op de 101 km, waaronder Ibbel en Gorino (geheel rechts).

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 23:02

Zo te horen is 't een superwedstrijd geweest, complimenten voor de organisatie. Ik baalde echt dat ik me moest afmelden (m'n paardje waarschijnlijk minder Knipoog maar toch. Misschien volgend jaar, zal nu maar vast vrij vragen Bloos

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 23:10

Wow wat een mooie foto's Karin!! Leuk om nog even te kunnen nagenieten van een hele mooie wedstrijd!!

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 23:14

Wauw Karin, er zit een prachtige foto bij van mij en Alter! Superleuk! Ik stuur je even een pb erover want daar wil ik wel een afdruk van! Pling

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 10:45

http://www.petart.nl/gfx/EGH/Page.html
Mijn foto's van zaterdag. Voornamelijk Jurga en Kido maar toch ook wel wat anderen.
Helaas niet super scherp allemaal. Ik kon maar 1 arm gebruiken (andere arm gescheurde spier). Ook niet handig met groomen

combo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:37

Sjimmy schreef:
http://www.petart.nl/gfx/EGH/Page.html
Mijn foto's van zaterdag. Voornamelijk Jurga en Kido maar toch ook wel wat anderen.
Helaas niet super scherp allemaal. Ik kon maar 1 arm gebruiken (andere arm gescheurde spier). Ook niet handig met groomen

Nou er zitten erg mooie foto's bij hoor!

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 14:47

Mordysh schreef:
Karin schreef:
Een man met een bril? Dat is Jos, die stond ook foto's te maken bij de finish van klasse 2. Hij 'hoort bij' een van de juryleden. Maar ik heb verder geen gegevens van hem, misschien dat de organisatie iets weet?

Wij gaan proberen zo snel mogelijk foto's van diverse mensen op onze site te zetten of links naar contacten te leggen. Kijk regelmatig... maar eerst alles (!!!) opruimen morgen!
Fijn dat jullie een leuke rit hebben gehad, wij hebben het ook een prachtige dag gevonden (spreek namens Floor/Combo, mijn mede organisator!)

Ik heb van Jos nog steeds geen foto's gezien volgens mij. Weet iemand een emailadres van hem zodat ik contact met hem kan opnemen??

Groetjes,

Karina

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:06

Balder schreef:
Mordysh schreef:

Wij gaan proberen zo snel mogelijk foto's van diverse mensen op onze site te zetten of links naar contacten te leggen. Kijk regelmatig... maar eerst alles (!!!) opruimen morgen!
Fijn dat jullie een leuke rit hebben gehad, wij hebben het ook een prachtige dag gevonden (spreek namens Floor/Combo, mijn mede organisator!)

Ik heb van Jos nog steeds geen foto's gezien volgens mij. Weet iemand een emailadres van hem zodat ik contact met hem kan opnemen??

Groetjes,

Karina

Rustig aan karina.... Haha!
Ik krijg morgen een CD met een sfeer impressie van hem.. Die komt op de site samen met zijn e-mail adres om te informeren naar meer foto's en dergelijke....

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:32

Mordysh schreef:

Rustig aan karina.... Haha!
Ik krijg morgen een CD met een sfeer impressie van hem.. Die komt op de site samen met zijn e-mail adres om te informeren naar meer foto's en dergelijke....

Sorry, ben een beetje ongeduldig Bloos
Ik ben ook zo benieuwd naar de foto's die hij gemaakt heeft. Ik zal proberen mijn geduld nog even te bewaren Haha!

Groetjes,

Karina

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:45

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:49

Dat is niet 'onze' Jos toch? Verward

Tenminste, 'onze' Jos was zaterdag op de Ginkelse Heide, en Jos van Picture Lifestyle was die dag bij de dressuur in Kootwijk. En 'onze' Jos was op 3 juni in Zelhem, terwijl Jos van Picture Lifestyle die dag bij de DAWRA in Bunschoten was.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:51

Is dat niet een andere Jos? Hier staan op 1 juli foto's op van de dressuur in Kootwijk.

Ik zie dat ik weer achteraan kom Tong uitsteken.