Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Faas schreef:Weet je emmelske, een beetje glad lijkt in onze ogen soms overdreven maar jouw vader houdt denk ik ook heel veel rekening met hoe het kan worden. Gladheid en traileren gaat echt niet samen. Ik vind jouw vader heel verstandig. Liever een beejte overdreven dan 1 x de mist in toch?

. En ik ben het er ook helemaal mee eens. 
wgirl schreef:Ik vond de sfeer erg leuk op de wedstrijd! Heb veel leuke mensen leren kennen.
RGERRITS schreef:... want hier kan je opbouwen...
deze hebben doorzettingsvermogen...
Regina ik begrijp dat het niet leuk is dat er zo weinig aanmeldingen waren maar ik vind deze zin toch te ver gaan.
beide fotograven bedankt voor jullie aanwezigheid, thea bedankt voor de mooie fotos van claudia...
graag gedaan en ik hoop dat je er iemand heel erg blij mee kunt maken. Ben blij dat je ze zelf mooi vond vond het toch enorm spannend om te doen.
(ik vond jullie reactie erg grappig
) Chantalleke schreef:De ruiters die ondanks het weeralarm toch op pad gaan. Die moesten maar eens denken dat ze aardig dom bezig zijn.
Faas schreef:Maar ik denk dat Chantal vooral doelde op die mensen die ondanks alles op pad gingen. Dus als het bij die personen glad en besneeuwd is.
Tenminste, dat denk ik.

Faas schreef:Maar ik denk dat Chantal vooral doelde op die mensen die ondanks alles op pad gingen. Dus als het bij die personen glad en besneeuwd is.
Tenminste, dat denk ik.
Misschien een beetje raar uitgelegd. maar ik vind dat je het gevaar niet moet opzoeken