[SGW] SGW Bathmen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: SGW Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 18:39

Sjoert schreef:

Jij bent tenminste te herkennen
Ik loop morgen overal wel even rond, maar zal denk ik maar weinigen van jullie spreken. (gewoon omdat ik jullie niet herken )

Euhm even een vraag voor de zekerheid:

Is dit de locatie van de SGW?
't Ruiterkamp
Koekendijk 20
Bathmen

Maar je hebt me niet gezien

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:44

ik heb ook niet egt bokkers gezien.. jah vivian en kim..
Mijn drs ging niet zo omdat die door heeft dat die daarna mag crossen wordt die super druk: 160 pnt (halverwege geeindigd ong)
Spr was ik foutloos had nog wel erge geluk hij kwam soms niet uit en rinkelde de balken dus.. maar ze bleven liggen.
Toen de cross die was ik foutloos ik dus super blij:) omdat hij nu de waterbak zelfs graag in wou (oke is een bekende waterbak) en vorige week ik nog was uitgebeld op het water. Dus ik was erg tevreden..

Viefdepief: Ze zochten jou nog bij de prijsuitrijking:P je was alweer is weg:P.. Ik denk dat het weer gaat om die grote beker

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:48

@elise01 welk nummer was jij vandaag?
idd vief, schandalig dat je niet bij de prijsuitreiking was zomaar het bos invluchten
viefdepief en kimdepim nog gemeet,
en Andrea en Chantal nog gezien, maar toen had ik haast!
viefdepief en kimdepim gefeliciteerd!
Jorn met wie ik mee was was 4e was zn eerste echte cross pas
en Daphne (daphneXsky @ bokt) was 3e was 2e echte cross

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:04

@Britjlover: Ik was nummer 53 (B cat E)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 20:45

he he.. ik ben nu echt thuis (vanmiddag nog bij vief)
ben wel moe

Mijn dresssuur was ook een beetje prut.. moest ik gewoon in stap van hand verrandere gaat ie op X stil staan en van de gallop naar de draf gaat ie stappen.. naja mafkees
ik had nog 172 punten
Springen was ik beetje zenuwachtig omdat hij donderdag 4x door de hindernis ging.. maar ik was helemaal foutloos en het ging lekker
En met de cross.. ging wel goed.. had 1 weig.. op hindernis 10.. sloeg nergens op was een flut sprongetje.. nja hij stond stil en ik werd ff boos en drukte hem er toen over.. toen sprong ie beetje raar maar verder goed.. en binnen de tijd
en was ik nog 6e..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 20:53

De uitslagen van vandaag staan inmiddels online op de site van Bathmen.

Iedereen die goed/lekker gereden heeft en/of prijs had; gefeliciteerd!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 08:00

@ Elise, denk niet dat het om de grote beker gaat hoor
Is toch ook voor de paarden? Want Renske heeft net ietsie pietsie minder procent gereden.. Als ik nou niet die 2,4 strafpunten voor de tijd had gehad..
Echt super van jou en Noppie hoor

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 08:35

gisteren was ik er ook niet
Wij gaan binnen nu en hopelijk 10 minuten vertrekken.
Dan hebben we nog een kans dat we Lielle in actie zien.

Ik heb trouwens geen idee wat ik er nou precies van moet verwachten. Ben dus donders benieuwd.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 09:33

Je vind het vast leuk

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 10:52

Gefeliciteerd aan alle prijzenrijders!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 11:17

Hier dan ook nog maar mijn wat uitgebreide verslagje:

Vrijdagavond was Kim hier al, samen met Emmy en mijn moeder de cross gelopen, vonden het allemaal en leuke cross. Die avond nog even de laatste spulletjes klaargezet en de wekker om 6.10 uur gezet
Volgende ochtend naar Stal gegaan ik Sam gevlochten terwijl Kim met een emmer met haver en muesli onder ze mond stond (stond zo wel heel stil )
Kwamen mooi optijd in Bathmen, konden ook nog een plekje voor Kim's pony vrijhouden en nog even het springparcous verkennen.
Toen eerst dressuren, proefje ging wel netjes, wilde alleen niet heel goed inbuigen.. Maarja behalve het afwenden bij A verder geen echte inbuigdingen gehad dus dat viel allemaal ook wel mee. >> 179 punten en een voorlopig eerste plaats

Toen het springen, ging ook netjes, beetje drammerig met de ring in gaan, maar sprong braaf en foutloos rond.

En toen het echte werk, terwijl ik over het zandpad naar de DA stapte kreeg Sam opeens weer last van een aanval en besloot heel snel om te draaien en terug richting trailer te rennen. Dit ging alleen niet helemaal goed, tijdens de draai struikelde die waardoor hij met z'n snufferd bijna op de grond lag, gelukkig niet gevallen en ik bleef zitten, toen ie weer stond rende die nog wel heel hard weg, vrouw ging op het pad staan ik nog pas op hij rent door, maar kon hem gelukkig voor de bosje trekken en hem zo stil gekregen. Heel boos op hem geworden, flinke mep en sporen erin geprikt en naar voren gedreven (deze grapjes graag niet meer in de cross ) Sporen nog van een clubgenootje geleend, want mijn sporen zijn 2 cm en we hoorden via de portofoon dat er iemand uit de cross was gehaald omdat ze te grote sporen had

Bij de DA stond ie nu met grote ogen en neusgaten, maar na een poosje was zijn hartslag weer gedaald tot 64.
Nog even losgecrossd op het veldje en toen naar het starthok, daar bokker Smeejj nog gezien

Inmiddels mocht in het starthok en in daar gingen we!!
Hindernis één ging nog niet helemaal oké maar ik kon hem wel doorduwen en de sprong helemaal aan de linkerkant ('t zou ook eens niet links zijn ) springen.
Hindernis 3 ging goed, 4 ook, hoorde later pas dat ik ook rechtdoor had gemogen maarja het alternatief ging ook prima alleen iets meer stuurwerk, toen de zandheuvel op, ging braaf, alleen naar beneden durfde hij niet, dus draaide hij linksom weg, weer netjes rechtom gestuurd en toen ging ie wel braaf naar beneden
Verder door het veld 5,6 ging goed, kon alleen geen korte bocht draaien, Sam zag het grasveld en zette namelijk gelijk een sprintje in
verder alles netjes waterbak ging ie ook zo in een vlotte draf doorheen :d Bij de enalaatste hindernis was ik nog een beetje bang dat ie heel erg onder de indruk zou zijn voor de kuilrollen maar hij heeft er echt geen moment naar gekeken

Foutloos gefinished, alleen 2.4 strafpunten omdat ik iets buiten de tijd was (Sam moest dat omdraaien nou )
Bij de DA was alles gelukkig weer goed, heerlijk gecrosst dus en uiteindelijk nog een eerste prijs ook

Ook bokker Andrea en BritJlover nog gezien

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 11:37

yeah vief
was echt leuk gister..

We hebben ook nog wat foto's gemaakt (waardoor we te laat bij de prijsuitrijking waren )
maar die komen zometeen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:17

Hier wat foto's van gister..
ze zijn een beetje mislukt

Afbeelding
Afbeelding
vlak voor de cross.. jemug die was druk.. dribbelde de hele tijd en steeds slingeren enzo

Afbeelding

Andrea
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
(konden geen foto's tijdens de cross maken.. en die van het springen waren helemaal mislukt )

Emmy
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 12:37

Leuke foto's Vief, jammer dat die van het springen mislukt zijn

Dan even een verslagje van mij:
Eerst de cross even gelopen. Vond het een leuke cross, wel wat pittige sprongen voor de B maar dat vond ik juist wel leuk
Dressuur ging losrijden redelijk maar toen ik rond de ring ging stappen zag ze de finish van de cross en hoorde ze fluitjes, sja toen was het een beetje gedribbel Dus maar 140 punten.

De cross nog even een keer gelopen en toen opgezadeld voor het springen en de cross. Het springparcours stond op gewone B-hoogte en ik zag al dat er erg slecht gesprongen werd. Toen ik aan het losrijden was heb ik geen 1 foutloze gezien.
Het springen ging best goed, 1 fout door mij en 1 raakte ze heel licht aan: 8 strafpunten.
Toen heb ik maar besloten de cross rustig aan te rijden aangezien ik toch geen kans had op een prijs en ze volgende week Hattem ook nog moet lopen.
Cross ging super!!! Op hindernis 2 had ze even wat aanmoediging nodig (ik heb gewoon de heg genomen) maar verder pakte ze alles echt goed aan! Ik kwam iets te kort over hindernis 6A waardoor ik er 2 galopsprongen tussen heb gemaakt. Water ging ze ook zo weer in en foutloos over de finish en ondanks dat ik het rustig aan had gedaan maar 2 seconden buiten de tijd!
Kreeg nog complimenten van de dierenarts dat ik haar goed op adem had gestapt, ze ging er namelijk met 60 in en kwam er met 56 uit.
Nog even gewacht op de uitslag en ben ergens in het midden geeindigd. De stijlpunten lagen er nog steeds niet van de B paarden en heb dus daar ook maar niet op gewacht.

Weer 2 winstpunten erbij en moet echt snel naar de L nu

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 13:13

Ik heb de foto's gemaakt andrea niet vief haha
idd snel naar het L
ik ga in barchem nog B en daarna in chaam ofzo L

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 13:44

kim en vief, ik was dus degene die jullie suc6 wenste maar dat hadden jullie vast al door!
vief herkende ik aan het geel/zwart en aan kassandro's hoofdje
en kim herkende ik aan haar outfit

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 13:47

Haha oké, leuke foto's Kim!

Ik mag in het voorjaar als het goed is nog 1 keer B starten en dan moet ik naar de L. Dus dat wordt dan waarschijnlijk Roden nog B en dan Ambt Delden of Westerbork eerste keer L

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 13:54

Ohja, Vief: je bent er vast niet meer maar voor het geval je het nog leest, zou je even willen kijken naar mijn stijlcijfers van de cross?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:38

andrea16 schreef:
Ohja, Vief: je bent er vast niet meer maar voor het geval je het nog leest, zou je even willen kijken naar mijn stijlcijfers van de cross?

Die kun je gewoon bij de uitslagen vinden Andrea!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:49

BrittJl0ver schreef:
kim en vief, ik was dus degene die jullie suc6 wenste maar dat hadden jullie vast al door!
vief herkende ik aan het geel/zwart en aan kassandro's hoofdje
en kim herkende ik aan haar outfit

ja ik had het door.. (eerst niet trouwens )

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:50

andrea16 schreef:
Haha oké, leuke foto's Kim!

Ik mag in het voorjaar als het goed is nog 1 keer B starten en dan moet ik naar de L. Dus dat wordt dan waarschijnlijk Roden nog B en dan Ambt Delden of Westerbork eerste keer L

Leuk
Ik heb nu 11 wp.. en hij kan het wel aan als ie niet zo flauw doet als gister op hindernis 10

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:52

leuke foto's kim! vooral die eerste

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:55

haha.. tsjah mn vader hea

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 14:56

kimdepim schreef:

Leuk
Ik heb nu 11 wp.. en hij kan het wel aan als ie niet zo flauw doet als gister op hindernis 10

Haha, ja ik hoorde ook wel wat je zei (banketstaaf!)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 15:00

hehe foutje.. was beetje boos.. maar het hielp wel