[WN] Waarschuwing: geen af/maar op (r)-lichters.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:43

Het zijn degene die zich als nieuw lid aanmelden, hier reageren en vervolgens hun zin krijgen doordat het topic op slot gaat...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:31

Ik ben t eens met griebels, moeten die mensen zoals harrie, ghallo, jumping dit topic gaan verpesten?! Dat is nou juist net wat ze willen..

jumping

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:36

nee dat wil ik niet maar ben misschien wel een beetje laf...
dat is niet de bedoeling als je echt denkt dat t gaat sliten door mij dan trek ik me onmiddelijk terug....

denk inderdaad dat er geen bokkers zijn met goede ervaringen over es..
dat is dan nu wel bewezen..
Maar sluiten hoeft voor mij niet hoor.
Dit is veel te belanrijk.(andere mensen behoeden)
Ja en dat ik een beetje wazig over kom is niet de bedoeling geweest.
Ik wilde alleen maar dat deze topic boven aan de lijst van wn western zou blijven staan. Denk wel dat dat aardig lukt(heb ik toch een beetje mn zin)

IK wil ook alleen maar mensen behoeden hoor...

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:48

Volgens mijn is de bedoeling van dit topic ook dat er zo veel mogelijk mensen kenbaar gemaakt worden met dit verhaal.
Omdat Smarty ik en vele andere gefopt zijn door deze mensen.
Sorry sylvia maar mijn mening is als je het geen leuk topic meer vind kom dan ook niet meer kijken.
Maar als er een slotje op gaat komen staat het topic zo onderaan en hebben ze (DE EEN DAG VLIEGEN) toch hun zin.
Dus bij deze hoop ik dat er geen slotje op gaat komen!!!!!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:53

stalleke schreef:
Ik ben t eens met griebels, moeten die mensen zoals harrie, ghallo, jumping dit topic gaan verpesten?! Dat is nou juist net wat ze willen..

Harry heeft imo niet veel verkeerd gezegt; het zijn de laatste reacties die 'mis' gaan. Nieuwekomers die naar elkaar zitten te wijzen en elkaar beschuldigen en waardoor het topic wazig wordt... Nee, gaat lekker hoor. Heeft er niets mee te maken dat IK het topic niet meer leuk (wat is er in godsnaam leuk aan dit topic?!) vind... Dan laat ik 't idd links liggen.

Slotje of filteren, zal me eerlijk gezegt worst wezen. Feit is dat (mn de nieuwkomers) geen zinnig woord te melden hebben over ES... En dat was wel wat Smarty vroeg.

En wat de reactie van Jumping betreft: ik denk niet dat er veel mensen zijn die het op prijs stellen als dit topic constant boven aan blijft staan, vraag dan aan de moddies een sticky. Maar doelloos omhoog schoppen heeft imo helemaal geen nut; wie leest 't topic nog als er alleen maar onnuttige reacties op komen?
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 02-11-04 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:54

Maar is dat reden om er een slotje op te zetten Verward

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:55

Ja de nieuwkomers zijn hoogst waarschijnlijk 1 persoon, en als je dit topic niet leuk vind, waarom reageer je dan in godsnaam? laat ons t lekker uitzoeken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:55

Imo wel als er met verwijten gegooid gaat worden en het topic niet bepaald meer te volgen is.

Stalleke, ik vind dit topic niet LEUK, ik vind het interessant. En als ik al niet meer mag reageren Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 02-11-04 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:56

voor mensen die weten hoe het zit is het nog hartstikke goed te volgen..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:56

Maar dit topic is niet voor mensen die weten hoe het zit, dit topic is om mensen te behoeden dezelfde fout te maken als Smarty

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:58

Het gaat nog steeds over het onderwerp zelf, dus ik zie geen reden om er een slotje op te zetten. Overigens zijn we (jij ook) nu bezig om heel erg offtopic te gaan... Dat is imo veel erger als die eendagsvliegen

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:06

Dit topic is zeker ook wel voor mensen die weten hoe het zit....en idd om mensen te behoeden.
Aangezien er nog veel meer getroffen personen zijn maar die durven of willen niet reageren.
Misschien als ze reactie's lezen dat ze ook wel uit de kast willen komen.
Of eventueel de goede ervaringen over E.S. want daar word nog steeds op gewacht.

Misschien is het een idee dat je als je lid word van bokt dat je niet direct een reactie mag geven.
Ik denk dat dit soort dingen zoals de EEN DAGS VLIEGEN dan voorkomen kunnen worden.

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 12:54

Ik zit even met redelijke verbazing te lezen wat er nu al 2 pagina's gebeurd... Verward
Sylvia; ik kan je vertellen dat ik degene die met modder smijten telkens hetzij via pb, hetzij on topic heb gevraagd om on topic te blijven.
Wat ik belangrijker vind om hier duidelijk te vermelden is dat ik via pb al verscheidene hele positieve reacties heb gekregen (en zelfs bedankt werd voor het plaatsen van mijn verhaal) door mijn topic!!!
Niet dat ik dat [/i]leuk[i] vind, maar wel een bevestiging dat er door het hele land al mensen bij gebaat zijn.
Dus om door een paar vreemde opmerkingen, dan maar te concluderen dat mijn topic zinloos zou zijn... nee daar kan ik het dus niet mee eens zijn.
Degene die beweren dat door het topic actueel te houden, maar een reactie te plaatsen, die uitspraken worden niet door bekenden van mij gemaakt, noch ikzelf meen met dat soort praktijken mijn doel te bereiken!
Het zou zomaar kunnen dat dus degene die het graag gesloten zien worden daarom zo iets zeggen, en voila het is ze waarempel nog bijna gelukt ook...
Jammer is dat door recente voorvallen met betrekking op mijn paard, die nog eens extra bevestigen hoe belangrijk het is dat ik zoveel mogelijk mensen bereik, evt nu de mond gesnoerd kan gaan worden hier...
Ik zet die verhalen er niet bij omdat ik bij mijn stelling wil blijven van mijn eerste verhaal, en de aanvullende info van mij er geen meerwaarde aan toevoegd, het is al triest en erg genoeg.
Ik hoop dat degene die er een slot op wensen, misschien nu nog eens kunnen overwegen of dat zinvol is...

jumping

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:24

he hallo ik begin t te begrijpen.. ik maak me los van dit ge...
ik ben weg.. Huilen
Blijf jullie echt nog wel volgen hoor......
hoop dat je er nog veel mensen mee gaat berijken en dat ES voorgoed OK dan! verleden tijd is... Kan ik weer met een gerust hart me met andere zaken bezich gaan houden... Want kom niet aan 'mijn' paarden want ik doe je wat... Bloos! Slapen