calemity_jane schreef:voor diegene die niet meteen wten wie ik ben ik startte in het appeltjesgroen
Gefeliciteerd nog !
Aahg , dat ik dat nou gemist moet hebben , appeltjesgroen , echt mijn kleur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
calemity_jane schreef:voor diegene die niet meteen wten wie ik ben ik startte in het appeltjesgroen
calemity_jane schreef:voor degene die niet meteen wten wie ik bn ik starte in het appeltjesgoen
niet...........die was echt geweldig met je reining proef..........
en natuurlijk gefeliciteerd met al je prijzen ...........was je helemaal vergeten te feliciteren
dus bijdeze dan............
Chantalleke schreef:En met de PLeasure was Tanje eerste, ik tweede, Marianne Hessing derde en Romkabouter vierde.

) mee met m'n Appaloosa. De paint club lijkt me net zo'n gezellig cluppie als die van ons en ik verwacht dan ook veel van de gezamelijke wedstrijd(en)
En wat hebben jullie ontzettend goed gereden!! Dat groen stond trouwens erg goed!!
!
!
en leuk dat je er was!!
, was wel leuk dat de klasse aardig gevuld was!
Dat waren er niet zo veel...
. Wilde nl. foto's maken van Monnik en haar paardje, die voor het eerst meededen aan de halter. Ze ging als 1 vd laatsten de showring in, dus ik moest naar de achterkant van de bak zien te komen voor wat goede shots
. Ik was die groom/cameravrouw met blond haar (in een staart) en een petje. Ik had gisteren een grote Scotland fleecetrui aan
Mac schreef:Gera, ikk heb je verschillende keren bijna plat gelopen![]()
Maar ja, je gaat je een beeld vormen bij een naam en dat beeld klopt vrijwel nooit. Slecht hoor, heb ik me niet eens aan je voorgesteld. Maar nu weet ik in ieder geval wie je bent! 

)

, sflj was er zelf niet (=appaloosa) maar ik/wij wel (uit Groningen, klopt idd!) we kwamen even de sfeer proeven bij de Paint club en voor Jeddah en Francisca i/h bijzonder. Goed gedaan allebei!
dus. Ik denk nu dat dat splash was/is.
. Met ijsje. De vriezer moet nl. ook leeg
. sflj schreef:Haha, sflj was er zelf niet (=appaloosa) maar ik/wij wel (uit Groningen, klopt idd!) we kwamen even de sfeer proeven bij de Paint club en voor Jeddah en Francisca i/h bijzonder. Goed gedaan allebei!
Vrijdag kwam ik jouw profiel/site "toevallig" tegen op bokt en toen ik zondagmorgen een blondine met camera tegen kwam nam ik automatisch aan dat jij het was.dus. Ik denk nu dat dat splash was/is.
)