Moderne caps

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ApplePapple

Re: Moderne caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 13:02

Ik zag hier eerder al de link van Equinest voorbij komen.
Heeft iemand hier eerdere besteld? Goede ervaringen?

paardjebont

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:56

BrankaZ schreef:
paardjebont schreef:
Vroeger reden mensen zonder cap (zou ik nu ook niet doen, maar ja) dus het is echt aan mensen zelf of ze een tweedehands cap kopen. Ik probeer zelf alles zo goedkoop mogelijk te houden, dus ik zou best een goede cap tweedehands willen kopen als de persoon er nog niet mee gevallen is, en als hij nog in een goede staat lijkt te zijn. Het is dan wel zo dat ik expliciet zou vragen of de vorige eigenaar met de cap is gevallen omdat de cap dan niet meer werkt.

Dat kan je vragen, maar dan moet je er blind op vertrouwen dat iemand de waarheid spreekt. En dat de cap ook nooit uit de handen is gevallen. Niet van de eigenaar en niet bij iemand anders die hem in handen heeft gehad. B.v. op een wedstrijd voor of na de proef.
Er zijn dingen die ik beslist niet tweedehands koop en een cap is daar een voorbeeld van.

zeker een goed punt! Ik krijg zelf een goede cap gelukkig, maar mocht ik een nieuwe nodig hebben, dan zou het liever zo doen. Is uit handen vallen echt zo erg trouwens? Anders mag ik nu wel een nieuwe gaan halen... :')

Vicome

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:22

MyWishMax schreef:
Vicome schreef:
Wat fijn alle info in dit topic. Ook ik ben op zoek naar een nieuwe cap en loop tegen hetzelfde aan als MyWishMax, maat die of de max of de min is waardoor er nauwelijks iets naar mijn maat aan te verstellen is.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar merken met mips systeem die een maatvoering hebben waarbij 55 in de middenmoot zit.

Ik durf het niet te zeggen maar met mips had ik ineens niet mijn eigen maat. := Die viel echt veel kleiner. Misschien alleen die cap hoor! Ik had 57 nodig en die maat heb ik echt al jaren in alle caps, die passen bij vorm dan, maar bij die misschien variant kreeg ik hem niet eens op.

Vandaag een nwe cap gekocht, na verschillende gepast te hebben is het de Equitheme Wings met mips maat M (55-57) geworden. Deze zat het fijnst en was ook nog om aan te zien op mijn hoofd.
Leuk voordeeltje 25% korting vandaag bij EJ in de winkel omdat er webshop problemen waren :)