Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDenies schreef:Wat betreft de Oude doos foto's
Ik weet dat Quibje het toen geprobeerd heeft nog een 2e ronde te plannen, maar wegens omstandigheden was het een uitdaging. Ik wil toch eens, als er voldoende animo is, kijken of ik dit geregeld kan krijgen op een leuke locatie in Nederland. Mooie locatie om buiten te rijden maar ook waar we gemakkelijk clinics kunnen plannen. Dus ... wie zou dat leuk lijken? In principe met eigen paard dus.
xDenies schreef:Wat betreft de Oude doos foto's
Ik weet dat Quibje het toen geprobeerd heeft nog een 2e ronde te plannen, maar wegens omstandigheden was het een uitdaging. Ik wil toch eens, als er voldoende animo is, kijken of ik dit geregeld kan krijgen op een leuke locatie in Nederland. Mooie locatie om buiten te rijden maar ook waar we gemakkelijk clinics kunnen plannen. Dus ... wie zou dat leuk lijken? In principe met eigen paard dus.
miereneter schreef:Staat haar goed. Maar die blik- ze is er zelf duidelijk nog niet over uit.
SCC schreef:Leuk kleurtje dekje zo op het paard! Paard kijkt zo lekker ongeïnteresseerd
juniper schreef:Ze gaat trouwens weer verhuizen, ik heb het idee dat ze zich te erg verveelt op deze plek. Individueel in een paddock is denk ik niks voor haar. Over twee weken gaat ze naar een vriendin van mij waar ze met twee andere paarden komt te staan.