Ik had deze gekocht bij Wim
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loesje4600 schreef:[ [url=m/I4gDyg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze foto nog van een geweldige bokker gekregen!! Vond het een super cross om te rijden
Herlinde98 schreef:loesje4600 schreef:[ [url=m/I4gDyg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze foto nog van een geweldige bokker gekregen!! Vond het een super cross om te rijden
Wauwwww![]()
@meagan Vind je het oke dat ik jou foto en uitslag ook mee stuur in een mail naar broekelo? Ik kreeg een reactie en ze wouden wel graag de foto zien. Welk startnummer had je ?
Elise_K schreef:Die is heel gaaf!!! Prachtig paard heb je ook
[ [url=m/KB1XGY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had deze gekocht bij Wim
Wauwwww![]()
@meagan Vind je het oke dat ik jou foto en uitslag ook mee stuur in een mail naar broekelo? Ik kreeg een reactie en ze wouden wel graag de foto zien. Welk startnummer had je ?
Wauwwww![]()
Elise_K schreef:Het blijft een oefencross he damesHindernisjurys doen het echt niet expres fout, en net als bij een dressuurjury zie je soms wel eens iets verkeerd.
Waar hadden jullie op gehoopt dat de organisatie zou antwoorden?
Citaat:Zou natuurlijk kunnen, ik zal het in de evaluatie nog eens navragen. Zou inderdaad wel heel toevallig zijn. Zelf heb ik laag gesprongen en voor mij staat er laag in de uitslagen.
Weten jullie beide zeker dat jullie de linker hindernis gesprongen hebben?
Kan met invoeren verkeerd gegaan zijn, of verkeerd ingevoerd door de hindernisjury?! Ik kom er niet meer achter, maar mocht jij jezelf op de foto over de hoge zien gaan.. dan mag je me de foto nog wel even sturen.
Gelukkig hebben jullie het wel naar je zin gehad!
Hopelijk tot volgend jaar,
Groeten,
Maud
Citaat:Duidelijk…
Er is daar blijkbaar iets mis gegaan. Jammer dat niemand het op tijd opgemerkt heeft. Jullie hebben beide in de eerste groep gestart..
Ik ga het bespreken in de evaluatie. Dank je.