Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happyhorse schreef:nee indd. welk nummer hadden de bokkers hier? dan zoek daarvan vast foto uit.
Storm schreef:Ben vandaag ook geweest en wat een leuke cross zeg. Ik heb gekeken, niet meegereden.
Wil even zeggen dat ik de mevrouw die alles aan het oproepen was (ze zat ergens bij het water) echt enorm leuk vond! Ze kletste alles echt geweldig aan elkaar en ook zo positief.
_M_arieke schreef:Hier ook een super dag gehad! Na de dressuur 11e, springen een pech balkje ( waar ik nog steeds zoooooooooh van baal, haha) en daarna een heerlijke cross gereden. Omdat we al heel vroeg waren en mijn vader met zijn gezondheid zit niet gewacht op de prijsuitreiking.. Iemand toevallig ze uitslagen van ring 1, B paarden? Ik was nummer 22 ☺️
De omroepster en ook de man die verslag deed bij het water gedeelte deed het ook erg leuk! Geeft echt een boost onderweg!
xSanneE_98 schreef:_M_arieke schreef:Hier ook een super dag gehad! Na de dressuur 11e, springen een pech balkje ( waar ik nog steeds zoooooooooh van baal, haha) en daarna een heerlijke cross gereden. Omdat we al heel vroeg waren en mijn vader met zijn gezondheid zit niet gewacht op de prijsuitreiking.. Iemand toevallig ze uitslagen van ring 1, B paarden? Ik was nummer 22 ☺️
De omroepster en ook de man die verslag deed bij het water gedeelte deed het ook erg leuk! Geeft echt een boost onderweg!
Je was 8e!