Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quarterH schreef:serieus, ik durf te wedden dat NIEMAND die hier negatief reageert over futurity paarden en paarden die hoog in de wedstrijdsport lopen OOIT zelf het hele traject van zo'n paard van dichtbij heeft meegemaakt.
rapido schreef:Zal altijd wel een discussie blijven tussen likers en niet likers. Feit is wel dat de likers er geen enkel probleem of heel hysterisch een punt van gaan maken zoals sommigen hier in het topic hoe de niet likers omgaan met hun paard!
quarterH schreef:nou azmay, ik lees vooral veel veroordeling, niet de andere kant willen zien/begrijpen/accepteren en veel sterke uitspraken over zaken waar ze eigenlijk geen ervaring mee hebben behalve via een filmpje of een foto.
kortzichtig.
rapido schreef:Is dat niet bedoeld als regelement op een show?
Jij en ik mogen tenslotte helemaal zelf weten wat we er thuis in hangen
Citaat:No person shall directly or indirectly or by aiding, abetting, or permitting the doing thereof put, place, fasten, use, or fix upon or to any work animal used or readied for use for a work purpose, twisted wire snaffles, unpadded bucking straps, unpadded flank straps, electric or other prods, or similar devices.