Misschien dat sommigen mij hebben gezien. Ik was er ook. Wel alleen vanaf de B paarden en ben niet helemaal tot op het laatste moment gebleven. Maar ik moet de foto's nog uitzoeken
Oja! Ik herken je op het filmpje! Leuk! Top dat je foutloos was zeg. En ik zie dat Neede/Gelselaar ook jouw volgende wordt? Zie ik je misschien wel weer
Hier ook tevreden, ergens in de middenmoot geeindigd met 185 punten dressuur, 3 balken in het springen en wat over de tijd met de cross maar wel foutloos. Volgende keer gaan op we op tijd rijden want nu 2 x achter elkaar foutloos geweest, ze begint het spelletje nu lekker te snappen
Ieder gefeliciteerd met de mooie resultaten. Ook erg leuke foto's en filmpjes komen er voorbij
nicole_floor
Geplaatst: 14-09-15 20:25
hier niet zo tevreden ik was nummer 334. Dressuur laten we maar niet over hebben, jury was het niet helemaal met ons eens. En dat ik nog nooit zo laag gescoord heb in de dressuur, terwijl ze best lekker liep. Springen 1 weigering op de alle eerste hindernis. Cross ging ze zo van start normaal heeft ze daar wel eens moeite mee, daarna weigering op 6 en toen uitgebeld op 8 ik kreeg haar er niet op geen idee waar ze last van had, want zoiets had ze al veel vaker gesprongen, maarja volgende keer beter.
Ik heb een selectie van de foto's op mijn Facebook pagina geplaatst. Je kunt in dat beticht reageren met je startnummer, dan krijg je ze vanzelf toegestuurd (als ik ze heb).