Ook werd er een flinke klap uitgedeeld tijdens het losspringen door een schimmel op de boeg van een ander paard, deze zag ik vaker uithalen. Was dit ook dezelfde? Heb geen idee meer welke kleuren/nummer etc. deze combinatie had.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

texelse schreef:het valt mij op dat er bij de B paarden best veel tijdfouten zijn, ook bij de 0-fouters. De tijd stond heel erg krap, dacht ik gisteren toen ik er was, maar als ik nu de uitslag zie wordt dat wel bevestigd. Beetje jammer, zeker omdat het handtijd is en geen electronische tijdwaarneming. In ring 1 heeft de als 7e geklasseerde 2 tijdfouten, scheelt hem de 1e plaats. In ring 2 heeft de als 6e geplaatste 1 tijdfout, scheelt 3 plaatsen. Gelukkig was er geen mercedes te winnen...

Ladyson schreef:Brr percy, die sprong heb ik gezien.. heel eng! Dat ging maar net goed.

texelse schreef:texelse schreef:het valt mij op dat er bij de B paarden best veel tijdfouten zijn, ook bij de 0-fouters. De tijd stond heel erg krap, dacht ik gisteren toen ik er was, maar als ik nu de uitslag zie wordt dat wel bevestigd. Beetje jammer, zeker omdat het handtijd is en geen electronische tijdwaarneming. In ring 1 heeft de als 7e geklasseerde 2 tijdfouten, scheelt hem de 1e plaats. In ring 2 heeft de als 6e geplaatste 1 tijdfout, scheelt 3 plaatsen. Gelukkig was er geen mercedes te winnen...
Excuus, ik was in mijn post niet duidelijk. Ik bedoel de tijd in het springen.
Percy schreef:Ladyson schreef:Brr percy, die sprong heb ik gezien.. heel eng! Dat ging maar net goed.
Dat ging inderdaad maar net goed. Het was ook voor haar best eng om zo sterk in te moeten houden vlak voordat hij een punt moest springen.
Dat ziet er inderdaad ook niet fijn uit Saarie. Geldt eigenlijk voor allebei de situatie's dat de hindernisrechters eerder in hadden moeten grijpen.
Ik ken die vrouw in het geel vaag. Die rijdt vaak de trainingen van Rob Janssen mee.
Sannnn schreef:Als hindernisjury kan je soms ook weinig. Ik ben ooit voor een hindernis gaan staan omdat iemand al 5 weigeringen had en maar door bleef slaan. Ook sl stond ik daar ze trapte door en erover heen en reed verder.
Ik weet wel dat ik mensen waarschuw en zeg je mag niet verder of roep pas op iemand achter je, maar iemand er persoonlijk uit halen doen anderen maar.
Je hebt bizarre figuren er tussen.
Dyonne schreef:Dit was een Bokker volgens mij. Verder weet ik het niet zo goed.![]()
[ [url=m/X6w5ll.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meer foto's https://www.facebook.com/media/set/?set ... 369d13ee1e