[SGW] SGW Maarsbergen 30 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ellentje0

Re: SGW Maarsbergen 30 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 14:02

Leuk, ik ben altijd gek op foto's. Ik was nr 93 met de sterretjes.

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 14:03

Hetismij; heel veel beterschap!!

Voor mij was t gister hopen om er op tijd te zijn; ik moest eerst werken tot 07.00. Vorige week had ik al gemaild of later op de lijst geplaatst kon worden en dit was geen probleem! Echt heel fijn, anders had ik niet kunnen starten!

Gelukkig op tijd aangekomen en gelijk maar even het parcour gelopen; erg leuke hindernissen. Vond het stiekem wel jammer dat het niet wat meer in de bossen was; omgeving is daar zo mooi!! Ik rij nog totaal niet op tijd dus mooie ruime lijnen gelopen. Water zag er erg vriendelijk uit, maargoed hij gaat er 99 van de 100 keer toch niet in, hoe vriendelijk ook. Heb nog even gekeken bij de eerste paar hoe die het water in gingen... Aardig wat weigeringen gehoord dus moed zonk me al in me schoenen..

Met opzadelen kwam ik er achter dat ik me springzweep nergens kon vinden (ben hem nog steeds kwijt...). Hij ligt ALTIJD in de auto en nu opeens is hij foetsie.. Gelukkig na een aantal mensen gevraagd te hebben kon ik er 1 lenen (weet niet wie het was; maar HEEEEL erg bedankt!!!!).
Toch nog wat gestressed opgestapt en gaan losrijden. Meneer was een beetje explosief (opzich wel logisch zo naast de springring en cross hindernissen waar hij andere paarden overheen zag "vliegen")... Moest hard werken om hem een beetje bij me te houden. Toch nog een foutloos rondje gesprongen! Had ik niet verwacht dus trots was ik zeker!

Bij de dierenarts geen problemen, dit keer met 66 de cross in (normaal 60). Met het losrijden voor de cross was hij een beetje nonchelant.. Waarom er netjes overheen springen als je er ook half overheen kan glijden.. Nergens voor nodig om je benen op te tillen natuurlijk..
Bij het starthok bijna vergeten me helmcamera aan te zetten dus 2 sec. later vertrokken haha. :Y)

Eerste 3 hindernissen geen problemen, bij 4A kwam hij wat terug maar toch nog netjes gesprongen. Heb rustig aan gedaan want ik had verwacht dat ik er bij 6 (het water) uit zou moeten... Het ging zeker niet mooi en ben alle kanten op gegaan maar hij is het water in gegaan!!! Wauw, wat was ik trots! Toen bedacht ik me dat ik het zo nogmaals over mocht gaan doen.. Wel twijfelend maar verder geen problemen bij het afsprongetje. En toen kwam het "oliebol, waar moet ik heen, welke hindernissen komen er nog". Had dit namelijk écht niet verwacht haha. Gelukkig alles kunnen vinden en verder foutloos gereden! :D
Wel flink buiten de tijd maar dat interesseerde me echt niet, ik was gewoon gefinisht!!
Bij de dierenarts geweest, geen problemen met een hartslag van 72(!), normaal 52 à 60 dus schijnbaar was het water toch wel spannend hahah.

Al met al heb ik een super dag gehad, het weer was ook beter dan verwacht! :D
En voor de gene die foto's hebben gemaakt; ik was nummer 94. O:)

Voor de gene die het leuk vinden; mijn rit via de helmcamera:
http://youtu.be/b0x46nmK_MY

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 15:21

Foto's zijn altijd leuk ;) Ik was nr 46

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 15:40

Leuk amberB, ik was nummer 52. Met een bonte.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 16:57

Ik heb gister na een goede dressuur en een fijn springparcours mijn ego achter gelaten en de waterbak......
Mijn paard snapte er niets van dat hij de cross niet af mocht maken. Maar dan moet je je baasje niet onvrijwillig laten afstappen.
Heb overigens helemaal niets.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:15

Balen Pol013! Castenray ging nog wel zo goed.... volgende keer weer beter hopelijk!

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 19:23

Vincy, goed gereden! Jammer van je langsloper op het water (en balen van je dubbele strafpunten!), nooit meer plannen wijzigen dus! Mooie stijlcijfers en commentaar!

Kris, wat raar van je dressuur! Je gaat je bijna afvragen of je wel de goede protocol hebt gehad en niet verwisseld bent met iemand anders! Top dat je zo fijn gecrosst hebt!

Wat ontzettend vervelend dat de val van Hetismij misschien wat te maken heeft met onoplettende mensen, je verwacht inderdaad dat mensen goed opletten... Als ik de cross loop kijk ik steeds angstvallig achterom om maar geen paard te missen!

AmberB, leuk dat je foto's hebt gemaakt, ik heb je een pb gestuurd! Ben ook wel benieuwd bij welke hindernis je zat!

Prisjee 91, jullie hadden ook nog bij ons gevraagd voor een zweep, wij gingen helaas al snel weg. Fijn dat het toch gelukt is er 1 te lenen! Gaaf dat hij toch het water in ging, mooi filmpje!

Wat ontzettend balen Polo13, wat gebeurde er?

Ik heb ook een capcam filmpje van de cross, vind het altijd zo fijn om nog even terug te kunnen kijken hoe de verschillende hindernissen ook al weer gingen! Ik maak nog wel een topic waar ik het filmpje in zet. Hier het filmpje dat mijn zusje maakte van een deel van de cross, zie je ook goed hoe ik haar overviel op de waterbak, en ook nog eens op het steilste stuk aanreed, beetje dom! }:0

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:55

Was weer leuk om een cross te zien. Wie weet ooit weer ;-)

De foto's heb ik in het fotografen topic gemeld
Laatst bijgewerkt door Ruud_O op 31-05-15 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:55

Elke ik heb jou gespot op de Facebook pagina van Ruud Overes fotografie :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:58

Yes Dyon dank je wel! Ik heb mijzelf ook gevonden :)

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:17

Die afsprong doet ze dan wel weer zo he. Best stoer

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:22

"Knap van jou!" :D
Had je filmpje al op YouTube gezien, top gereden! Moet stiekem altijd lachen dat je zoveel tegen je paard praat (op een goede manier hoor! :D )

Heb van mij ook een filmpje vanaf de zijkant bij het water.. Die "noodstop" ziet er echt niet uit hahahaha

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 20:39

Haha, ja dat geklets de hele tijd, heb zelf niet eens door dat ik het doe! Ik dacht serieus dat ik nu een wat rustiger filmpje zou hebben, dat ik niet zo veel gekletst had, maar nee hoor, haha!

Ellentje, water is eigenlijk ook helemaal geen probleem voor haar, daarom durfde ik ook na die eerste weigering prima de afsprong te nemen, ik had gewoon zelf stom gedaan, goed leermomentje! :j

Ben toch wel benieuwd naar je filmpje Prisjee! :)

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:42

Heel leuk filpmje martinev.

En hetismij: heel veel beterschap gewenst!

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 21:15

Haha, marinev, ik zat daar toevallig net te kijken (begin filmpje) en jouw "geklets" viel me op omdat ik het juist zo ontzettend leuk vond, dat je zo tegen je paard praat. Dussehhh.... :D

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 21:53

Hahaha pferdchen! 8-)

Foto's van eventingphoto van de B staan online!

punkd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:56

luckydunky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:01

Hetismij: Veel Beterschap!

Mijn dochter heeft haar rood/wit/blauwe caphoes met sterren verloren tussen hindernis 9(water) en 10. Tijd: tussen 12.00 uur en 13.00 uur. We zijn meteen gaan zoeken maar er lag niks meer. Er was ook niks bij het secretariaat of de consumptietent aangeboden. Ik heb het secretariaat inmiddels gemaild hierover.

Mocht iemand hier op bokt de caphoes hebben gevonden dan hoor ik het graag!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:04

Oei, dat is balen luckyduncky. Mijn dochter is die van haar vorig jaar daar ook verloren maar die was wel netjes afgegeven op het secretariaat gelukkig. Hoop dat je hoes nog terecht komt.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:33

Iedereen bedankt voor de beterschapswensen! Met veel pijnstilling en alleen maar op de bank liggen gaat het oke met mij. Gelukkig gaat het met Chocolate nog steeds allemaal goed, ze heeft gelukkig niks overgehouden aan haar val. En ik heb nog even gesproken met de federatievertegenwoordiger, maar die zei dat er wel mensen bij de hindernis liepen, maar dat was nog voor de bocht en die waren zo aan de kant. Dus deze personen hebben waarschijnlijk niks met mijn val te maken gehad.

Wel hebben we nog een hele mooie foto van AmberB_

Afbeelding

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:24

Bij eventingphoto zag ik ook een mooie foto van jou voorbij komen toen ik op zoek was naar mijn dochter.

Fijn dat je paard helemaal in orde is.

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 19:52

Filmpje krijg ik niet zo 123 geüpload maar hier een paar screenshots uit het filmpje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:15

Whahaha geweldig Prisjee!

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:03

Normaal keert hij ook 180 graden om na zoiets en lig ik er bijna af... Was zoooo blij dat ie dat niet deed deze keer hahaahah

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 06:54

Hij moest geloof ik eerst even goed kijken :D ziet er wel grappig uit om dat zo te zien.