Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en nummer 9 Was gezellig en onze paarden hadden hetzelfde tempo dus dat was fijn! Ik was nummer 10 vandaag. 
. Maar mijn endomondo stond voor de start al aan, en pas uitgezet na het tellen vd hartslag, dus dat is het niet geweest.
Jet schreef:mellamoshan schreef:En hoe komen jullie aan een tijdschema met de tijden dat je min/max binnen mag komen?
MM, ik weet niet of je op het enduranceforum kan, maar daar staat een link naar een endurancecalculator en dan kan je zo een schemaatje uitprinten en meenemen.
HafNap schreef:@Hilli, dat weet ik. Maar mijn endomondo stond voor de start al aan, en pas uitgezet na het tellen vd hartslag, dus dat is het niet geweest.
Misschien zat Endomondo er gewoon naast.
adnariM schreef:Hier ook waanzinnig lekker gereden, pittig terrein maar dat kon mijn Draver prima hebben! Uiteindelijk 2e geworden in de lange klasse 2 gister :-D, helemaal trots!
Metellica: Nog meer foto's? Ik heb je wel gezien maar zie mezelf er niet tussen helaas!
Chouchou schreef:Jet schreef:
MM, ik weet niet of je op het enduranceforum kan, maar daar staat een link naar een qreenbalancecalculator en dan kan je zo een schemaatje uitprinten en meenemen.
Ja dat is deze: http://www.bluebalance.nl/index.php?id=26