En bonny hoe ziet je lip eruit?
Er ging ook nog een paard hard onderuit met het draven bij de DA, was harde klap en schrikken.
Ben benieuwd of er nog foto's gemaakt zijn in de B totaan hindernis 6
zal haast wel niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat je moeder kon voorlezen bvw!

) Hij was toen ik aan de beurt was trouwens een stuk steiler geworden dan toen ik aan het verkennen was. En op het stuk voor hindernis 4 (overkapping) was het wel een verrassing dat de paaltjes met touwen ineens weg waren, ik moest even kijken waar ik nou in moest want ik had een lijn gepland en miste nu een paar aanknopingspunten. 
Veel uitslagen dus al voorbij zien komen en tussendoor met een paar mensen nog even snel een babbeltje gemaakt
En voor degene waarbij het wat minder ging
volgende keer weer beter hopelijk! 
Ik wou patat maar dat bakte ze niet apart en mag geen gluten.. Ik dacht zo patatje kan ik nog wel aan de rechterkant weg werken.. ja ik wou echt nog starten in het L, heb alleen diepenheim nog met die merrie, want sta voor bathmen op de wachtlijst
Nou was ik ook niet te missen met die pleister en tape op m'n kin
Je zag er flink gehavend uit inderdaad. 

volgende keer hopelijk beter. Ik was nog nooit in Hattem geweest en had hier mijn L debuut. Wat super georganiseerd en wat troffen we het met het weer?!! Ik heb heerlijk gereden en een super gezellige dag gehad. Eindigde als elfde in ring 4, 188p in de dressuur, foutloos gesprongen en foutloos gecrosst, wel tijdfouten, maar dat komt wel. Super trots op mn merrie. Hierbij een filmpje: http://youtu.be/GEs8wu7iq3U