Sallandse heuvelrit 7 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:26

pam15 schreef:
voorbereiden betekent toch dat je je druk maakt over de kleuren van je outfit??!?

:') :D

kim345

Re: Sallandse heuvelrit 7 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:28

Bij mij staat hij ook zeker op mijn verlanglijstje!
Jammer dat ik niet kon starten hier, maar ik zag zulke mooie foto's langskomen!
Volgend jaar dat maar eens in het echt zien...

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:47

MyrtheJ schreef:
Ik ben maar een keer een klein stukje verkeerd gereden(ik zag alleen nog maar geel en dacht; dit klopt niet :D). Prima uitgezette route!

De 39 km lus had wel heeel veel heuvels. Ik kan geen holterberg meer zien :')

Daarna mochten wij nog door voor de 22 km naar de noordkant, maar ben vrij snel afgehaakt en omgedraaid. Pony voelde niet fit genoeg voor nog meer bergen beklimmen, dus lekker naar het startterrein gestapt en geen risico's met haar gezondheid genomen.

Hoe kan dat nou -O-
Alles wel ok met dr?
Wel goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd :j

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:53

Ruud_O schreef:
Heuvels????? Die 310m klimmen en dalen op de 26km ;-)
PEANUTS!! en gewoon leuk ipv dat saaie platte

Heuvels, waar dan ..... Serieus, dat mag echt geen naam hebben hoor die hobbels in het parcours *\o/*

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:31

Karrimh schreef:
Ruud_O schreef:
Heuvels????? Die 310m klimmen en dalen op de 26km ;-)
PEANUTS!! en gewoon leuk ipv dat saaie platte

Heuvels, waar dan ..... Serieus, dat mag echt geen naam hebben hoor die hobbels in het parcours *\o/*

Vergeleken bij ons in Drenthe waren het best wel wat heuveltjes, dat heb je hier eigenlijk niet veel, dus niet veel om te trainen. Maar mij hoor je niet klagen hoor, ik vond dat juist erg leuk! Zet hem zeker weer op mijn lijstje voor volgend jaar!!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:09

Attitude schreef:
MyrtheJ schreef:
Ik ben maar een keer een klein stukje verkeerd gereden(ik zag alleen nog maar geel en dacht; dit klopt niet :D). Prima uitgezette route!

De 39 km lus had wel heeel veel heuvels. Ik kan geen holterberg meer zien :')

Daarna mochten wij nog door voor de 22 km naar de noordkant, maar ben vrij snel afgehaakt en omgedraaid. Pony voelde niet fit genoeg voor nog meer bergen beklimmen, dus lekker naar het startterrein gestapt en geen risico's met haar gezondheid genomen.

Hoe kan dat nou -O-
Alles wel ok met dr?
Wel goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd :j

Ja ze was toen ik terug gestapt was naar het startterrein prima in orde, maar wel moe :j en thuis ook helemaal fit. Uitgebreid verslag volgt van de week nog wel denk ik, ben nog aan het puzzelen.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:46

weslyjune schreef:
Er lijken nogal wat moppers te zijn over de heuvels en de ondergrond? Waarom zijn jullie dan niet gewoon naar Onstwedde gegaan? Prachtige vlakke paden... Deze wedstrijd gaat over heuveltjes, dat kun je van te voren weten ...

Ik heb genoten van de wedstrijd. De route was onwijs mooi, prima uitgezet en alle vrijwilligers waren super behulpzaam en aardig.
(en de website doet het bij mij ook gewoon ;))

Volgensmij wordt er weinig gemopperd, maar wordt het gewoon opgemerkt. Daarnaast denk ik dat het juist een leerzame les is geweest voor iedereen die er was en die het te moeilijk vond. Voor mij in ieder geval wel. Je kunt er alleen maar van leren. En inderdaad kies ik volgend jaar misschien wel voor een andere wedstrijd of train ik anders, maar als je niet alles een keer gezien hebt kun je ook niet weten wat de verschillen zijn.. Daarnaast moet een andere wedstrijd maar net in de planning passen en kwa reisafstand haalbaar zijn.

De site met foto's doet het bij mij ook gewoon :) vind de foto van ons erg leuk! Kwam onderweg al een grappig autootje tegen, welke stopte om even snel een foto te maken, volgensmij komt deze foto daar vandaan! :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 08:22

Naath86 schreef:
Karrimh schreef:

Vergeleken bij ons in Drenthe waren het best wel wat heuveltjes, dat heb je hier eigenlijk niet veel, dus niet veel om te trainen. Maar mij hoor je niet klagen hoor, ik vond dat juist erg leuk! Zet hem zeker weer op mijn lijstje voor volgend jaar!!

Ik kom zelfs uit de randstad waar eigenlijk alleen maar asfalt is, daarom train ik zoveel op verschillende locaties :j

I just loved it <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 11:17

@ Naath, ik weet niet waar je in drenthe zit. Ik train de heuvels altijd rondom norg. Niet te vergelijken met wat de holterberg aan bied. Maar goed genoeg om de techniek te oefenen en ervaring op te doen. Nadeel is wel dat je eigenlijk gewoon wat heen en weer moet rijden omdat het stukje met de heuvels niet groot is. Ik reed altijd een stuk om het bos heen om lekker los te komen om vervolgens nog een half uurtje de heuvels mee te pakken. Even uit galopperen op het zandpad. :)

Nog een compliment voor de organisatie: Wij hadden de verkeerde tijd in ons hoofd wat betreft de voorbespreking en zaten om half elf klaar ivm onze starttijd. We hebben een prive voorbespreking gehad zodat wel alle informatie mee kregen en op tijd konden starten!

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 11:31

Judith: Ik train meestal rondom Schoonloo, daar zijn geen heuvels. Norg is wel te doen om es met de trailer heen te rijden. Bedankt voor de tip!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 11:59

@suus: dat grappige autootje is inderdaad van die fotograaf.

Volgens mij moet de site van Mark het gewoon doen met de foto' s. Hier doet hij het wel.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:07

Ik heb met meer sites problemen, zelfs die van endurancealive is voor mij onbereikbaar.
Maar goed, hij heeft toch geen foto's van ons ;-) (nr 63 & 64)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:48

Ik zal het Mark eens vragen. Je weet maar nooit.

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:08

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:10

Kijk daar staan we wel op ;-)

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:20