pam15 schreef:voorbereiden betekent toch dat je je druk maakt over de kleuren van je outfit??!?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MyrtheJ schreef:Ik ben maar een keer een klein stukje verkeerd gereden(ik zag alleen nog maar geel en dacht; dit klopt niet). Prima uitgezette route!
De 39 km lus had wel heeel veel heuvels. Ik kan geen holterberg meer zien![]()
Daarna mochten wij nog door voor de 22 km naar de noordkant, maar ben vrij snel afgehaakt en omgedraaid. Pony voelde niet fit genoeg voor nog meer bergen beklimmen, dus lekker naar het startterrein gestapt en geen risico's met haar gezondheid genomen.
Karrimh schreef:Ruud_O schreef:Heuvels????? Die 310m klimmen en dalen op de 26km
PEANUTS!! en gewoon leuk ipv dat saaie platte
Heuvels, waar dan ..... Serieus, dat mag echt geen naam hebben hoor die hobbels in het parcours
Attitude schreef:MyrtheJ schreef:Ik ben maar een keer een klein stukje verkeerd gereden(ik zag alleen nog maar geel en dacht; dit klopt niet). Prima uitgezette route!
De 39 km lus had wel heeel veel heuvels. Ik kan geen holterberg meer zien![]()
Daarna mochten wij nog door voor de 22 km naar de noordkant, maar ben vrij snel afgehaakt en omgedraaid. Pony voelde niet fit genoeg voor nog meer bergen beklimmen, dus lekker naar het startterrein gestapt en geen risico's met haar gezondheid genomen.
Hoe kan dat nou![]()
Alles wel ok met dr?
Wel goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd
en thuis ook helemaal fit. Uitgebreid verslag volgt van de week nog wel denk ik, ben nog aan het puzzelen. weslyjune schreef:Er lijken nogal wat moppers te zijn over de heuvels en de ondergrond? Waarom zijn jullie dan niet gewoon naar Onstwedde gegaan? Prachtige vlakke paden... Deze wedstrijd gaat over heuveltjes, dat kun je van te voren weten ...
Ik heb genoten van de wedstrijd. De route was onwijs mooi, prima uitgezet en alle vrijwilligers waren super behulpzaam en aardig.
(en de website doet het bij mij ook gewoon)
vind de foto van ons erg leuk! Kwam onderweg al een grappig autootje tegen, welke stopte om even snel een foto te maken, volgensmij komt deze foto daar vandaan!
Naath86 schreef:Karrimh schreef:Heuvels, waar dan ..... Serieus, dat mag echt geen naam hebben hoor die hobbels in het parcours
Vergeleken bij ons in Drenthe waren het best wel wat heuveltjes, dat heb je hier eigenlijk niet veel, dus niet veel om te trainen. Maar mij hoor je niet klagen hoor, ik vond dat juist erg leuk! Zet hem zeker weer op mijn lijstje voor volgend jaar!!

(nr 63 & 64)