Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paintlinger schreef:Zie, ik begrijp de frustratie rond het probleem wel voor jullie, als 'wran-oudgedienden'.
Maar de sarcastische toon die hier nu steeds meer lijkt te hangen verpest het een beetje voor de mensen die nog wel met plezier wran starten.
Romkabouter schreef:claudiaM33 schreef:Ja helaas Romkabouter zijn we allemaal niet zo goed als jij!!
Vergissing nr 1: Mensen die denken dat ik mezelf goed vind omdat ik het niveau laag vind
Ik rij zelf L1 en weet dus uitstekend dat ik niet goed ben en wat het niveau in de L1 is
Paintlinger schreef:Zie, ik begrijp de frustratie rond het probleem wel voor jullie, als 'wran-oudgedienden'.
Maar de sarcastische toon die hier nu steeds meer lijkt te hangen verpest het een beetje voor de mensen die nog wel met plezier wran starten.
) geweldig zon groot evenement. Maar ik denk dat je als vereniging ook aan je leden moet blijven denken. De wran is een basisclub, en een club waar iedereen bij kan rijden. Dus rijk en arm. Minder welgesteld (en mss wel betere ruiter) word imo nu kompleet vergeten en achtergesteld. Daarbij krijg ik de laatste jaren een beetje het idee dat het NK ondersneeuwd onder de "andere" klasses. Denk NSBA, NRHA. Dat is een een heel ander verhaal kwa klasse en niveau. Als je daartussen de wran klasses ziet, is het imo voor de buitenstaander een wel heel groot niveau verschil. Vroeger erbij gehaald
was een NK een lang weekeinde, dit was voor de ruiters kwa tijd, geld enz in te plannen. Nu moet je een week vrijvragen van je werk, stalling voor een week ipv een weekeinde, eten voor die hele week, een slaapplaats voor die hele week enz enz enz. allemaal kosten die imo een heel stuk onderuit kunnen door het NK weer in te korten. Dan maar minder groot, maar ik had vroeger echt niet het idee als ik op het NK rondliep dat het een klein wedstrijdje was.