suikermeisje schreef:Voor het L moeten we morgen toch proef 8 rijden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nadjajump schreef:Ik ben ook weer terug, en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben voor de eerste keer
Dressuur ging slecht, veel te weinig impuls. Daarna springen, waar we echt nog net op tijd waren. Daar had ik een weigering en een balk op hindernis twee, maar gelukkig mochten we crossen! We hadden in het begin wat oproblemen, met name tussen hindernis een en twee omdat vi geen zin had om van de rest weg te gaan. Uiteindelijk lukte het om over twee te komen en gelukkig mocht ik ook doorrijden. Maar na dit gedoe ging het echt super! Heb heerlijk gerden en alles in een keer gesprongen. Ik vond het echt leuk!
@lovecortana, jij was degene die mij inhaalde bij hindernis twee daar, of niet?
haha volgensmij hebben we elkaar geholpen!n
die van jou wildd 2 niet en ik ging voor en toen ging die van.jou ook!? En cortana weigerde bij het water maar toen haalde jij mij weer in en toen ben ben ik meteen achter jou aangegaan en toen ging ze we door het water!
. Is je vriend niet thuis? Of geen verstand van auto's. Wij hoeven nog maar 7 km, hebben dus geen pech. Komen doe ik er nu hoe dan ook. Als auto stopt is het paard opzadelen en gaan
lovecortana schreef:nadjajump schreef:Ik ben ook weer terug, en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben voor de eerste keer
Dressuur ging slecht, veel te weinig impuls. Daarna springen, waar we echt nog net op tijd waren. Daar had ik een weigering en een balk op hindernis twee, maar gelukkig mochten we crossen! We hadden in het begin wat oproblemen, met name tussen hindernis een en twee omdat vi geen zin had om van de rest weg te gaan. Uiteindelijk lukte het om over twee te komen en gelukkig mocht ik ook doorrijden. Maar na dit gedoe ging het echt super! Heb heerlijk gerden en alles in een keer gesprongen. Ik vond het echt leuk!
@lovecortana, jij was degene die mij inhaalde bij hindernis twee daar, of niet?
Ja!haha volgensmij hebben we elkaar geholpen!n
die van jou wildd 2 niet en ik ging voor en toen ging die van.jou ook!? En cortana weigerde bij het water maar toen haalde jij mij weer in en toen ben ben ik meteen achter jou aangegaan en toen ging ze we door het water!