). Maar als ik na ga, 33 seconden over de tijd heen, terwijl ik een stop had en in het begin echt rustig aan heb gedaan, heb ik inderdaad wel vrij hard gereden verderop in de cross. Wieringerwerf nog in het B en dan in Norg L.
Verder heb ik eigenlijk iedereen al gesproken, maar degenen die ik niet heb gesproken een
of een
). Inspringen heel erg fijn, parcourtje paar mindere afstanden. Wel foutloos. Cross heb ik eigenlijk te lang moeten omhangen voordat we van start konden, eerste felheid was er weer af. Foutloos, maar wel veel afremmen op de hindernissen. 50 sec. buiten de tijd en geloof 2x 7 voor stijl. DA was helemaal super, paard had 68 voor en 66 na 

mochten er nog verbeterpunten zijn of dacht je ergens, wat een rothindernis oid, meld het gerust 

). Denk dat ik gewoon ff een pussy aan het spelen was en na die stop wat wakker werd. Vervolgens hield ik het hele parcours eigenlijk net te lang vast. Had eigenlijk even ergens een parcourtje moeten springen. Wat leuk dat je het een fijn beestje vindt!