planning / doel 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 19:32

rox_en_wilvy schreef:
rox_en_wilvy schreef:
Mijn voornemen is om in het einde van het seizoen klasse 3 te mogen starten! Maar we zien uit eindelijk wel waar we stranden! Alles hangt af van mn paardje , plezier en gezondheid gaat voorop!

Ook wij hebben een goed seizoen gehad! Ons doel om klasse III startgerechtigd te worden is behaald *\o/* ! Verder hebben we heel veel geleerd mede door te groomen bij andere ruiters!

en door de clinic bij mij toch :o :D :j

Sera heeft dit jaar nog geen CEI** gelopen door Euston Park dus alles is na aug toch iets anders gegaan -O-

op naar 2013

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:56

Citaat:
Zelf wil ik dit jaar in ieder geval 1 klasse 1 wedstrijd starten. En misschien nog wel vaker. Ik hoef niet meer perse klasse 2 worden. het gaat mij om de lol en om het principe van ooit nog eens starten. afgelopen jaar ging dat helaas niet door vanwege trailerlaad problemen en weinig (geen ) trainingsmogelijkheden. Nu we verhuisd zijn, kunnen we wel weer fatsoenlijk trainen.
Dochter anouk heeft haar eerste klasse 1 (KWB1) alweer gehad en wil Ommen klasse 2 starten. Zij wil een aantal klasse 2 starten en zo klasse 3 startgerechtigd worden. Haar planning: Renkum kl 2, eventueel samen KWB kl 1 en zij dan weer DFW kl 2 en daarna zien we wel weer verder.

Ik heb zelf geen wedstrijd meer gereden. De trailerlaadproblemen waren opgelost, maar de merrie maakt een nog groter drama van het rijden in de trailer. We hebben een keer getraind op de Veluwe, maar door haar woeste gedrag in de trailer kreeg ze een wondje op haar kogel, een dikke knie en tot 2x aan toe een einschussbeen. De dikke knie zit er nog steeds, maar dat geeft geen last. Voor mezelf heb ik toen besloten dat ik haar niet meer ga plagen met het vervoeren in een trailer. Ik heb mijn startkaart opgezegd.

Dochter heeft haar planning netjes afgewerkt. Zij is netjes klasse 3 startgerechtigd. Ze heeft eerst KWB1 gereden om er in te komen. Daarna Ommen klasse 2 , Renkum klasse 2 en Grolloo klasse 2. Alle wedstrijden netjes uitgereden, met mooie waardes elke keer. Bij elke wedstrijd paard meteen aan kunnen bieden. Paard had elke wedstrijd netjes gelopen. Heel tevreden kijken we terug op haar seizoen. Volgend jaar op naar klasse 3!

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 04:52

daffie1986 schreef:
Voor 2012 wil ik zoiezo Quens gaan starten in de klasse 1. Kootwijkerbroek I slaan we waarschijnlijk over en daarna max. 1 wedstrijd per maand. Heb totaal geen idee hoe ze zich gaat houden dus dat is allemaal nog maar even afwachten. We gaan voor het goed uitrijden en niet voor de winst.

Nou de trainingen verliepen heel vlot, maar helaas na 3 maanden training al een nieuw baasje gevonden. Daarna zou ik een ruin gaan starten, die heb ik maar een maand in training gehad alvorens er werd besloten hem toch nog het hele seizoen op de renbaan in te zetten dus het is er nooit van gekomen.

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 14:57

Karrimh schreef:
rox_en_wilvy schreef:

Ook wij hebben een goed seizoen gehad! Ons doel om klasse III startgerechtigd te worden is behaald *\o/* ! Verder hebben we heel veel geleerd mede door te groomen bij andere ruiters!

en door de clinic bij mij toch :o :D :j

Sera heeft dit jaar nog geen CEI** gelopen door Euston Park dus alles is na aug toch iets anders gegaan -O-

op naar 2013

Idd Donna! *\o/* een echte aanrader!

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 09:52

Mijn planning is iets anders gelopen da verwacht helaas ;( Maar met dank aan lieve andere mensen heb ik toch nog 4 wedstrijden kunnen rijden :D waarvan 3 goed uitgereden.
Als ik had mogen kiezen had ik natuurlijk liever m'n paard gehouden... -O- helaas ging dat niet, hopelijk wordt volgend jaar beter :)