Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
n Ga een leven leiden zeg... lruiter schreef:dames het was voor mij erg grappig hoe er gereageerd werd op mijn opmerkingen. Ik heb zelf nooit gereden, alleen als toeschouwer rond gelopen tijdens Vasse. Heb geen binding met de organisatie, of wat dan ook. kwam toevallig op bokt via google toen ik vasse intoetste. Ik heb er erg van genoten dat mensen door mijn opmerkingen absoluut niet meer naar vasse willen. ik zie jullie weer in Ijsselstein....![]()
lruiter schreef:Heb t l gereden haha, leuke cross hoor. je moest er echt bij nadenken. hier mijn verslag. h1 goed in de wending, 2, beetje fors , 3 terug rijden niet echt lekker aan het begin vd cross, 4 en 5 mooi voorwaards puntje en dan het gat, 6 schuin de houtstapel en dan de pannen, 7 ook schuin gereden, zonder door de mulle wal! past goed, 8 makkie, 9 gaffel goede voet eraan stelde eigenlijk niet veel voor, 10 piano normaal, 11 heksenoog, 12a rustig laten zakken en dan het greppeltje en de smalle, afstand klopte super naar 13!!, 14 goed, 15 rustig aangereden, hoofd iets omhoog en druk gehouden, leuke sprong, 16 schuine balk grappig doordat ze goed ingesloten zit, 17a mooie insprong op t droge, 17b kwam ongelukkig over a dus doordat b laag was kwam t goed, 18 foutloos!! Heb al jullie verhalen gelezen over technische cross e.d.maar vond t allemaal mee vallen. Nu rijd ik nog maar 5 jaar en lees jullie verhalen en mij valt t op dat als men foutloos rijd in een makkelijke cross de cross super is en als er een cross is die wat moeilijker gebouwd is waar je met verstand moet rijden de grond in getrapt wordt. Ik vind dit niet fair tegenover de organisatie, de crossbouwer en ta die er alles aan doen om een goede e leerzame cross neer te zetten.
Ik vond t wel een goede leerzame cross en vind dat de organisatie een pluim verdient!!

lruiter schreef:dames het was voor mij erg grappig hoe er gereageerd werd op mijn opmerkingen. Ik heb zelf nooit gereden, alleen als toeschouwer rond gelopen tijdens Vasse. Heb geen binding met de organisatie, of wat dan ook. kwam toevallig op bokt via google toen ik vasse intoetste. Ik heb er erg van genoten dat mensen door mijn opmerkingen absoluut niet meer naar vasse willen. ik zie jullie weer in Ijsselstein....![]()

lruiter schreef:dames het was voor mij erg grappig hoe er gereageerd werd op mijn opmerkingen. Ik heb zelf nooit gereden, alleen als toeschouwer rond gelopen tijdens Vasse. Heb geen binding met de organisatie, of wat dan ook. kwam toevallig op bokt via google toen ik vasse intoetste. Ik heb er erg van genoten dat mensen door mijn opmerkingen absoluut niet meer naar vasse willen. ik zie jullie weer in Ijsselstein....![]()