Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)! Volgende wedstrijd is in Gartow de 120 km.. Volgens mij is hij er helemaal klaar voor.
Laat wel mooi een van de taken van een groom zien aan de linker kant
! 
Celede_x schreef:Edit: gevonden en er tussen gezet. Is niet zo'n super speciale foto maar toch.Laat wel mooi een van de taken van een groom zien aan de linker kant

valt heel erg op. Sjeeez ik herken niet zo veel mensen, was veel te druk met spetter omdat die zo panisch deed, die vond het helemaal geweldig al die paarden enzo! =D ik was veel te veel bezig met haar om te kijken wie en wat voor paardjes er meer waren! Sorry =( lievelies schreef:=D hahahahhahha ja m'n stippel, dalmatier paard, paard van sinterklaas, of pipielang kous paard of krentebolpaard!valt heel erg op. Sjeeez ik herken niet zo veel mensen, was veel te druk met spetter omdat die zo panisch deed, die vond het helemaal geweldig al die paarden enzo! =D ik was veel te veel bezig met haar om te kijken wie en wat voor paardjes er meer waren! Sorry =(
lievelies schreef:=D hahahahhahha ja m'n stippel, dalmatier paard, paard van sinterklaas, of pipielang kous paard of krentebolpaard!valt heel erg op. Sjeeez ik herken niet zo veel mensen, was veel te druk met spetter omdat die zo panisch deed, die vond het helemaal geweldig al die paarden enzo! =D ik was veel te veel bezig met haar om te kijken wie en wat voor paardjes er meer waren! Sorry =(