maar dan wel als eerste onderdeel 
Tis namelijk leuk om mee te maken in echt verband namelijk

ps. wat onbeschoft zeg dat die mensen dan gewoon niet opkomen dagen... Ik heb keurig gemeld dat ik niet kwam springen, kleine moeite toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus daar moet rekening mee gehouden worden.

Jooliieen schreef:Wat jullie ook kunnen doen is dressuur alleen voor eigen paarden, en de dressuur voor manegepaarden doe je dan op een andere datum, net zo als dit jaar. Dan is het misschien wel mogelijk om dressuur, springen en cross achter elkaar te doen, omdat je dan minder ringen nodig bent voor de dressuur.

Mette schreef:Kan je het anders niet splitsen? Dus een groep die wel dressuur doet en een groep die het niet doet? Misschien dat dat wel werkt?
en tegen een hindernisjury die tegen mij zei dat ik het alternatief moest nemen, omdat boy weigerde, gezegd dat ik niet hoef te winnen maar wel graag ervaring op doe
Die keek alleen maar heel raar
Dan maken we er een oefencross, zonder prijzen.
Ik geloof wel dat ze het niet verkeerd bedoelde hoor
alleen ging het mij er juist om dat mijn paard op mij zou letten ipv alles om hem heen, en dat ook de laatste hindernis ondanks dat hij moe was 
ik doe het ook maar zo
Dus volgend voorjaar eerst maar eens wat lesjes volgen
.

) en toen heb ik ook zitten mopperen dat gewoon snoeihard over de mais galopperen veeeeeel leuker is
! Dan maar geen mais meer daar, maken ze er maar gewoon zand van
!