TiaraBungy schreef:?Beetje nutteloze opmerking, vind je niet? Je oordeelt gelijk over iedereen, beetje jammer..
Voorspelbaar (en derhalve meer als een beetje nutteloos)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TiaraBungy schreef:MissMelTT schreef:Kan je er een lekkere buitenrit aan vast knopen.Of doen je jullie daar niet meer aan?
?Beetje nutteloze opmerking, vind je niet? Je oordeelt gelijk over iedereen, beetje jammer..
Sport en plezier kán uitstekend gecombineerd worden..Een 'reining'-jog is trouwens wat anders dan wat ze graag in de pleasure zien.. Maar ik ga me er als Reiningruiter niet meer mee bemoeien, de 'kenners' mogen het nu verder voeren.. Anders ga ik domme dingen zeggen en krijg ik weer een OW..
Er word hier een aanbod gedaan,volgens mij lees je gewoon verkeerd... quarterH schreef:MissMelTT schreef:Het paard waar ik aan refereer is een 24 jarige appie,die zowat op de plaats kan joggen,met swung & moeiteloos.
volgens mij is dat dan geen jog meer maar een soort van piaff of hoe heet zo'n ding?
een pleasure jog moet juist niet te veel 'swung' hebben maar heel vlak zijn.

quarterH schreef:ow wacht even, dus CC en MissMelTT kennen hetzelfde paard? dat verklaart dan dezeflde mening natuurlijk!
passage, piaf, whatever, allemaal rare niet normale dingen![]()
nee, doe mij dan maar een mooie vlakke pleasure gang