Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
.
! asbadedas schreef:Even kijken: om 9.45uur er al geweest?? Goeiemoggel...
Ik heb er ook nog steeds zin in, al hoop ik wel dat het niet gaat regenen inderdaad.... Ik ga het parcours eens bekijken!!
Edit: ik heb het parcours bekeken maar snap sommige lijnen nog steeds niet....
- Ik neem aan dat 5 + 14 een dubbelsprong is? Hoe gaat dan vervolgens de draai naar 6?
- Van 7 naar 8 --> krapjes?

xMnOn schreef:OH HELL.
DAT PARCOURS WORD EEN DRAMA.
reed dr net effies langs, hij is nog best pittig
volgens mij, lange afstanden, die 3e sprong is de waterbak, paard kan er alleen voor weigeren, niet erlangs volgens mij.
mmh.
een groot drama. haha.

zissely schreef:xMnOn schreef:OH HELL.
DAT PARCOURS WORD EEN DRAMA.
reed dr net effies langs, hij is nog best pittig
volgens mij, lange afstanden, die 3e sprong is de waterbak, paard kan er alleen voor weigeren, niet erlangs volgens mij.
mmh.
een groot drama. haha.
als je er zo tegen over staat, zal het ook wel zo gaan...
Kijk naar de positiefe punten en richt je daarop
Dus je kon lekker rond crossen.
!
. Ik mocht nog wel met de paarden laag meespringen en vervolgens was dat ingelopen (ik moest om tien voor half 5 starten, dus ik kwam om 4 uur met mijn pony op het inrijterrein aan en toen was ik weer te laat!) maar ik heb een heerlijk parcours gelopen. Amber was erg goed te controleren (velen malen beter tijdens een normaal springparcours/springles) dus daar was ik heul blij mee! Hij vond allemaal veel dingen mooi om naar te kijken en de eerste rit hadden we ook een stop op het opsprongetje (hij wist niet precies wat nou de bedoeling was) maar zeker de tweede rit liep hij super!
? cobrst55 schreef:Ingridje16 schreef:Jeej ben eerste van paarden hoog![]()
Was helemaal alleen komen lopen vanuit de stal waar mijn paard staat,
gaat lekker zo...............
![]()
vind ik op zich al een prestatie!
, lekker vriendloos was ik weer
.