Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar hier is ze dan: Miracle! Een vijf jarige Draver merrie, nog erg groen onder het zadel en kan eigenlijk alleen stap en draf; beenhulpen kennen we nog niet maar wat is ze braaf
 Maar hier is ze dan: Miracle! Een vijf jarige Draver merrie, nog erg groen onder het zadel en kan eigenlijk alleen stap en draf; beenhulpen kennen we nog niet maar wat is ze braaf  Heb er zin in om samen met haar aan de slag te gaan
 Heb er zin in om samen met haar aan de slag te gaan  

De back cinch billets (noem ik dat zo?) gaan er ook af, heb wel een back cinch meegekregen maar die ga ik niet nodig hebben, gebruikte hij zelf ook niet op zijn paarden.
 De back cinch billets (noem ik dat zo?) gaan er ook af, heb wel een back cinch meegekregen maar die ga ik niet nodig hebben, gebruikte hij zelf ook niet op zijn paarden.                                                         

Spica is een paintmerrie die ze sinds kort aanbiedt voor lesjes. Paard is super braaf en heeft veel ervaring. Gewoon leuk voor een keertje.
 Spica is een paintmerrie die ze sinds kort aanbiedt voor lesjes. Paard is super braaf en heeft veel ervaring. Gewoon leuk voor een keertje.  Ik wil ook wel eens weten hoe het is om op een showpaard te zitten met knopjes.
 Ik wil ook wel eens weten hoe het is om op een showpaard te zitten met knopjes.  

Bellatrix schreef:Ik heb maandag 29 december om 11.00 les op het wedstrijdpaard van Petra Smedings.Spica is een paintmerrie die ze sinds kort aanbiedt voor lesjes. Paard is super braaf en heeft veel ervaring. Gewoon leuk voor een keertje.
Ik wil ook wel eens weten hoe het is om op een showpaard te zitten met knopjes.

MissyNr1 schreef:Zou ik hier als Western leek een vraag mogen stellen? Een stalgenoot rijdt op een Western zadel. Maar als zij ronddraaft hoor en zie je het zadel klapperen. De achterkant van het zadel wipt op en neer in de draf. Is dat normaal..?

MissyNr1 schreef:Zou ik hier als Western leek een vraag mogen stellen? Een stalgenoot rijdt op een Western zadel. Maar als zij ronddraaft hoor en zie je het zadel klapperen. De achterkant van het zadel wipt op en neer in de draf. Is dat normaal..?