Wat een leuk verslag Lindsay! En jullie zijn weer een ervaring rijker! En ik vind haar super knap hoor!
xDenies
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-25 17:57
@ Toushie,
Waanzinnig leuk! Ik volg jullie ook volop op insta, het is zo leuk om te zien hoe je hier mee aan de gang gaat. Ik zou het denk ik wel alle paarden adviseren want dit zijn toch gouden momenten!
@ Paint_Lover,
Haha ja ik weet dat jij op StarReiners stond, ik herkende het wel eens op de foto's. Dat is allemaal wel na mijn tijd geweest. Volgens mij was ik er in 2012 voor het laatst. Eigenlijk vlak voor het overlijden was ik weg. Helaas niet op een fijne manier uit elkaar gegaan, maar dat heeft ook te maken met veel stook gedrag. Maar ik heb jou toen wel een fractie van een seconde op Stal Tilburgs gezien toch? Ik was volgens mij op zoek naar een waterpunt of een bezem of iets in die trant.
Voor mij is 1,5 uur ook echt te veel. Ik snap dat een uur past bij het rustig stapjes maken, maar richting de 2 uur gaat me te ver. Ik heb dus ook een overleg aangevraagd!
En dat resulteerde in een nieuw opbouw schema waarop ik dus mag uitbreiden met galop. Vandaag hadden wij dus onze eerste rondjes galop weer sinds 4 maanden!!!
Heb ook wel de toezegging gekregen dat ik het schema niet op de letter hoef op te volgen (tsja, daarom geef je hem toch? ) dus ik ga er ook wat meer onze draai aangeven wat rendabel is. 4x5 minuten draven is toch ook best wel pittg kan ik je zeggen. En doodsaai.
Ik klaag niet overigens! Been slinkt ook nog steeds perfect na bewegen. Zal deze week weer eens een update daarover plaatsen.
Fijn dat je weer het gallopje hebt kunnen oppakken Denise! Leuke foto nog van jullie eerder
Toushie
Geplaatst: 05-10-25 21:11
Thanks , ja ik ben ook gewoon super blij. Zo goed gedaan , zo'n enorme ervaring. En ook ik vind haar gewoon heel knap
Xdenies : Ik zag het. Maar wauw wat zal dat magisch zijn geweest om gewoon weer een galopje te mogen doen. En dan ook nog een slank been. Snap wel dat anderhalf a twee uur echt teveel word , dus fijn dat het schema aan te passen was
Nou alle fotos van yessica staan al online , nu nog uitkiezen welke te bestellen ( alles word veeeeeel te duur haahha)
Maureen95
Geplaatst: 06-10-25 17:52
Jullie hebben het goed gedaan hoor Lindsay! Ik heb helaas niet naar jullie kunnen kijken. Ik was er later op de dag en het was mega druk op de weg waardoor we er nog later waren. Ik zag je nog met Lootah lopen maar vond het ook weer zo random om je aan te spreken
Wel werd ik verliefd op een pad in Grathem die ik meegenomen heb. Ik kreeg flink wat korting dus heb daar afgelopen zondag mee gereden
Whoop whoop Denise!! Dat is een mooie mijlpaal Ik ben heel blij voor jullie
Mijn wedstrijddag met Joe bestond vooral uit leermomentjes naast het plezier dat ik gehad heb.
1. Joe vond een banner aan de kant van de bak toch wel erg eng waardoor hij ineens in een karatepaard veranderde en een karatekick deed bij het aanspringen in de galop. Resultaat, niet geplaatst 2. Maureen moet niet aan de start van haar horsemanship proef vergeten een 360 graden draai te maken, want toen was ze ook niet geplaatst
Gelukkig hebben we de ranch rail goed afgesloten met een derde plek! Toch nog een lintje ontvangen.
Al met al echt mega blij met de ervaring! Vorig jaar ben ik zo ontzettend hard van Joe gevallen dat ik niet meer goed durfde te galopperen, dus dit was ook de eerste keer weer op vreemd terrein. Ondanks hier en daar wat rare uitspattingen, is hij mega braaf een relaxed geweest. Ik zal binnenkort nog wat foto's plaatsen die ik ga bestellen.
Ik heb mij al ingeschreven voor de wedstrijd in Ermelo op 2 november. Gaan er nog meer mensen vanuit hier?
kwamen tijdens het rijden een fotograaf tegen! Die kwam net niet uit de bossen gerend of ze foto's mocht maken. Hebben binnenkort een fotoshoot met haar! Hoeven alleen te betalen voor de afdrukken die we afnemen. Super veel zin in!
Mijn paard wil trouwens nooit stil staan, als die aan staat dan is stilstaan bijna onmogelijk.